Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Hotele zachęcają gości do wyrzucania swoich...

Aktualności hotelarskie ze świata


Hotele zachęcają gości do wyrzucania swoich tradycyjnych kluczy


Dodano: 2011-06-22

Drukuj

Wyślij



Nowe technologie wypierają tradycyjne klucze


Firmy hotelowe ścigają się w stworzeniu najlepszych kluczy do pokoju. Niektóre łańcuchy wprowadziły formę stałego klucza używanego przez gości niezmiennie korzystających z ich usług, który mogą nosić w swoich portfelach i używać w trakcie wielokrotnych pobytów w rozmaitych obiektach. Inne przedsiębiorstwa całkiem pozbywają się kluczy w formie fizycznego przedmiotu; zamiast nich goście mogą otworzyć drzwi do pokoju poprzez przytrzymanie swojego telefonu komórkowego przy zamku.

Najważniejszym powodem wprowadzania nowego formatu kluczy, twierdzą przedstawiciele kierownictw hoteli, jest to, że goście mogą pominąć recepcję i pójść bezpośrednio do swojego pokoju. To może być szczególnie przydatne w trakcie uczestniczenia w wielkich konwencjach i w obiektach w Las Vegas, gdzie kolejki do zameldowania mogą być irytująco długie.

Wyobraź sobie turystę biznesowego, który odwiedza ten sam hotel każdego tygodnia. Może pójść bezpośrednio do swojego pokoju, odstawić bagaże i udać się niezwłocznie na umówione spotkanie,” mówi Pete Sears, pierwszy wiceprezes ds. operacyjnych w Hyatt Hotels Corp. Firma, która corocznie wydaje 5 milionów kart kodowych do drzwi w swoich północno-amerykańskich obiektach, testowała usługę „Express Welcome – ekspresowego powitania” w dwóch swoich obiektach marki Andaz w Kalifornii, w której gość mógłby korzystać ze swojej złotej karty lojalnościowej jako klucza do drzwi. Hyatt będzie testował tę usługę w kolejnych dwóch hotelach w San Francisco i Vancouver w Brytyjskiej Kolumbii, za kilka miesięcy.



Nowe systemy eliminują jeden z najbardziej denerwujących elementów typowej kart kodowej z zastosowanymi magnetycznymi paskami, które czasami się rozmagnesowują i przestają działać, szczególnie wtedy kiedy są przechowywane razem z telefonem komórkowym. „Chcemy, aby nasi goście mogli otworzyć drzwi do swojego pokoju już za pierwszym razem,” mówi John Weiss, wiceprezes ds. marki i technologii gościa w Hilton Worldwide, Inc. Firma właśnie zakończyła testy w swoim obiekcie marki Doubletree w centrum Nashville, które pozwalają na otwieranie drzwi swoim telefonem komórkowym.

Osobną kwestią są sprawy zabezpieczeń, tak aby kody dostępu do pokoju przesyłane w postaci wiadomości tekstowej na telefon komórkowy nie wpadły w niepowołane ręce.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji