|
Tomasz Szyszka
|
Tomasz Szyszka objął właśnie stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center & Spa. Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych i public relations.
Tomasz Szyszka posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach. Od lutego 2011 r. jest związany z hotelem Sheraton w Sopocie, gdzie do tej pory pełnił funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej.
Nowy dyrektor jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. W wolnym czasie lubi grać w tenisa, jeździć na rowerze oraz podróżować. Jego ulubionym kierunkiem turystycznym są kraje Bliskiego Wschodu. Interesuje się również psychologią.
Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol w Warszawie. |