Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott International otwiera swoje pierwsze... | Aktualności hotelarskie ze świata
Marriott International otwiera swoje pierwsze chińskie centrum rezerwacyjne w Guangzhou (Kanton)
|
Marriott Guangzhou, Chiny
|
Marriott International otworzył ostatnio swoje pierwsze Globalne Centrum Rezerwacyjne i Opieki nad Klientem w Chinach, zlokalizowane w dzielnicy Pearl River New City w Guangzhou (dawniej Kanton). Ośrodek ten obsługiwał będzie teren całych Chin.
Kaye Dangel, pierwszy wiceprezes pionu globalnej sprzedaży i opieki nad klientem w Marriott International powiedział: „Marriott International jest zaangażowany w Chinach i obsługuje ciągle zwiększająca się liczbę chińskich gości w miejscu oferującym imponująco utalentowaną siłę roboczą. Dysponując ponad 50 hotelami w Chinach i co najmniej setką następnych obiektów znajdujących się w różnych stadiach planowania i powstawania, Chiny stanowią dla nas jeden z ważniejszych rynków – a faktycznie są w tej chwili drugim pod względem wielkości rynkiem na świecie. Jesteśmy zdecydowani dostarczać naszym gościom tego, czego sobie życzą, w każdym punkcie ich styczności z Marriottem, a powstałe właśnie centrum jest kluczowym elementem tej obsługi w Chinach.”
Nowe Globalne Centrum Rezerwacji i Opieki nad Klientem jest kluczową częścią strategii rezerwacyjnej Marriotta w regionie Azji i Pacyfiku i dysponuje najnowocześniejszą technologią, infrastrukturą i 45 zaangażowanymi pracownikami, specjalnie przeszkolonymi w zakresie sprzedaży i doświadczenia klientów.
To nowe chińskie centrum dołącza do globalnej sprzedaży rezerwacji i opieki nad klientem działającego w Indiach, Malezji i Japonii obsługujących miliony klientów Marriotta w regionie Azji i Pacyfiku.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |