Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają -...

Aktualności hotelarskie z kraju


Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają - tylko w hotelach Grupy Hotelowej Orbis


Dodano: 2011-07-20

Drukuj

Wyślij



Letnia kampania Orbisu


„Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają” to oryginalna akcja w hotelach Novotel, Mercure i Orbis Hotels w Polsce. Teraz w prawie 40 hotelach tych marek ceny spadają w przeciwieństwie do rosnących letnich temperatur. Letni urlop i wyjazdy wakacyjne w tych hotelach w Polsce są zdecydowanie tańsze - nawet do 40%. Akcja trwa przez dwa letnie miesiące, a rezerwacji należy dokonywać przez internet na  accorhotels.com.

Lato 2011 to szansa na ciekawe wakacje i wyprawy z rodziną i przyjaciółmi w Polsce, na które nie trzeba wydać zbyt dużo. Odczuwalne oszczędności, szeroki wybór lokalizacji w atrakcyjnych miejscowościach wypoczynkowych, wysoki komfort obiektów i satysfakcjonujący standard usług to oferta na lato hoteli Novotel, Mercure i Orbis Hotels. W każdym zakątku Polski – od Bałtyku, aż po Tatry, w wielkich i średnich miastach na turystów czekają hotele, w których pobyt będzie dużą przyjemnością i nie zrujnuje domowego budżetu. Wystarczy wybrać miasto i w dogodnym dla siebie terminie  zarezerwować hotel na www.accorhotels.com.


 
Jak zwykle w sezonie letnim Polacy chętnie wybierają Bałtyk. Jednym z ważniejszych kryteriów wyboru miejsca jest odległość od morza. Optymalnie pod tym względem jest położony blisko plaży Novotel Gdańsk Marina, który zaprasza na pełne dodatkowych atrakcji dla rodzin z dziećmi - „Wakacje nad Bałtykiem z wnukami” oraz  „Rodzinny wypoczynek nad Bałtykiem”. Hotel Orbis Gdynia pobyt wzbogaca o pakiet „Cenne chwile nad morzem”, zawierający m.in. bilety do Multikina, na rejs statkiem „Dragon”' lub do Akwarium Gdyńskiego, a dla aktywnych - wynajęcie roweru i atrakcyjne trasy wycieczkowe. Dla turystów nastawionych na zwiedzanie Trójmiasta najlepsze są hotele zlokalizowane w centrum miast – designerski Mercure Hevelius Gdańsk, a na Wyspie Śpichrzów Novotel Gdańsk Centrum, który, tak jak wszystkie hotele marki Novotel, w ramach programu „Family&Novotel” oferuje bezpłatny nocleg i śniadanie dla najmłodszych oraz wiele dodatkowych udogodnień i atrakcji dla rodzin z dziećmi.

Mazury aspirujące do 7 nowych cudów świata to cel wyjazdu osób spragnionych kontaktu z naturą, unikalnego klimatu polskich jezior i lasów. W sercu Pojezierza czeka Mercure Mrongovia Resort&SPA, który na lato przygotował wiele dodatkowych atrakcji: warsztaty muzyczne i taneczne, wieczory tematyczne i zabawy dla dzieci i dorosłych, a w soboty cykl  koncertów pod hasłem „Królowie polskiej rozrywki”.

Polskie góry mają swoich entuzjastów, spragnionych pięknych widoków, spacerów i wypraw. W Tatrach góralską gościnność i emocjonujące przygody zapewni dzieciom i dorosłym Mercure Kasprowy Zakopane. W ramach pakietu „Rajskie Wakacje” goście mogą pod okiem instruktora spróbować swoich sił na quadach i w raftingu. Wśród letnich atrakcji jest także jazda konna i wyprawy do Słowackiego Raju oraz wspinaczki w urokliwych wąwozach i, a także wycieczki do Aqua Park Tatralandia.

Dla zwiedzających polskie miasta doskonałą bazą są hotele zlokalizowane w centrach miast i w sąsiedztwie lokalnych zabytków i atrakcji. Na turystów czeka w Zamościu klimatyczny hotel  Orbis Zamojski, a blisko Starego Rynku w  Krakowie - Orbis Francuski w stylu art nouveau lub nowoczesny Novotel Kraków Centrum, zlokalizowany niedaleko Wawelu, a w centrum stolicy prestiżowy Mercure Grand Warszawa .

Akcję „Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają” wspiera kampania reklamowa, której kreację przygotowała agencja  imedia PR, odpowiedzialna także za działania PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG. Kampania jest obecna na wybranych portalach ogólnoinformacyjnych i branżowych. Komunikację akcji wzmacniają działania B2C i promocja na www.accorhotels.com i www.orbis.pl.

Źródło: imedia PR - 20.07.2011


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji