Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotelinfo24.pl rozdaje prezenty na święta

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotelinfo24.pl rozdaje prezenty na święta


Dodano: 2011-12-10

Drukuj

Wyślij



PRZEDŚWIĄTECZNA PROMOCJA !



Tylko do końca grudnia



ROCZNY ABONAMENT DO SERWISU HOTELINFO24.PL

                              ZA JEDYNE 29 zł


Już od od teraz możesz wykupić abonament:
na 12 miesięcy67 zł, 29 zł brutto

 

 Promocja trwa do 31 grudnia 2011.


Nie zwlekaj dłużej i dokonaj zakupu !

Promocja dotyczy:

- nowych użytkowników (zarejestruj się jako nowy użytkownik a następnie po zalogowaniu w Moje konto/Twoje abonamenty wybierz rodzaj abonamentu i opłać go)
- już zarejestrowanych użytkowników, ale bez abonamentu (zaloguj się w Moje konto/Twoje abonamenty wybierz abonament i opłać go)
- obecnych abonentów (wkrótce kończy ci się abonament, a może chcesz już teraz wydłużyć swój dostęp do serwisu w atrakcyjnej cenie w zakładce Twoje abonamenty wciśnij opcję Przedłuż abonament, wybierz abonament i opłać go)

JUŻ TERAZ ZAREJESTRUJ SIĘ JAKO NOWY UŻYTKOWNIK (JEŻELI NIM NIE JESTEŚ) - tutaj 
I WYKUP ABONAMENT W PROMOCYJNEJ CENIE.
W 2012 r. CENA WRACA DO PIERWOTNEGO POZIOMU.


Przypominamy, że:

Hotelinfo24.pl jest źródłem praktycznej wiedzy na temat tego:

- jak prowadzić hotel i efektywnie zarządzać pracownikami
- jak skutecznie promować i reklamować obiekt
- jak sprzedawać usługi i pozyskiwać klientów
- jak sprawnie obsługiwać gości w hotelu czy restauracji
- na co zwracać uwagę przy tworzeniu programów szkoleniowych
- jak prowadzić swój biznes w Internecie i maksymalnie wykorzystywać dobrodziejstwo e-marketingu

W serwisie dla hotelarzy Hotelinfo24.pl znajdziesz ponad 1100 pomocnych artykułów, podzielonych na kategorie tematyczne (m.in. zarządzanie w hotelu, sprzedaż i marketing, obsługa klienta, gastronomia czy pion hotelowy), napisanych przez ekspertów z branży konsultantów i trenerów, menedżerów hoteli oraz wybitnych specjalistów od zarządzania, marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta. Z dnia na dzień dochodzą wciąż nowe, interesujące artykuły.

Przykładowe artykuły z poszczególnych obszarów tematycznych:

ZARZĄDZANIE
Szkolenia załogi pierwszej linii z zasad Revenue Management
Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel
Sztuka zarządzania overbookingiem
Revenue Management dla laików
Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim
Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel
Zarządzanie przez dokonywanie obchodów
Ludzie, Produkt, Obsługa: Powrót do podstaw podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu
Siedem sposobów na bycie lepszym dyrektorem hotelu
Zadbaj o swój personel, a on zatroszczy się o twoich klientów
Optymalizacja zysku jest zadaniem dla każdego
Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa

SPRZEDAŻ i MARKETING
Wiele uwagi poświęcono marketingowi internetowemu
Businesswoman gościem hotelu
Efektywny downselling maksymalizuje dochody w okresach szczytowych
Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży
Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim
Sześć maksów gwarantujących wzrost sprzedaży
Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci
Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej
Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów
Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu
Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego!
Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami
Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki?
Masz doskonałą stronę www Co teraz? Jak ją wypromować
Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych
Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu
Siedem nawyków efektywnych sprzedawców w hotelu
Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu
Jak w recepcji z sukcesem stosować upselling?
Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji
Silne pytania, które zwiększą twoją sprzedaż
Ile powinien zainwestować hotel, aby zaistnieć w sieci?
Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji
Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania
Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą
Czy twoja hotelowa strona www przyciąga potencjalnych gości? Jak i dlaczego ludzie wybierają hotele w internecie
Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku

OBSŁUGA KLIENTA
Szkolenie z udzielania wskazówek odnośnie dojazdu
Czy w twoim hotelu dobrze rozmawia się przez telefon?
Nigdy nie wiesz kogo obsługujesz
Szkolenie recepcji pomoże w zdobyciu większej liczby 'walk-inów'
Szkolenie z zabezpieczenia rezerwacji przy wymeldowaniu
27 sposobów na radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży
Nigdy nie masz drugiej szansy, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie
Szkolcie załogę rezerwacji i recepcji, że zamknięcie sprzedaży każdemu przynosi korzyści
Czy uczymy naszych gości, że pracownikom recepcji nie należy zawracać głowy?
Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła
Szkolenie personelu recepcji w umiejętnej obsłudze zapytań o rezerwację przynosi wymierne korzyści
Stworzenie doskonałości obsługi siedem kroków, aby odnieść prawdziwy sukces
Trzy sposoby na opanowanie powitania
 Jak skutecznie składać reklamację. Skarżysz się na pobyt w hotelu? Jest na to właściwy sposób
Gościnność zaczyna się przy zameldowaniu
Cienka linia między doskonałością w obsłudze a przeciętniactwem
Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego
Siedem sposobów na pozyskanie zainteresowania gościa
Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych
Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie?
Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji
Radzenie sobie z wieloma klientami jednocześnie
Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?

PION HOTELOWY
Obsługa conciergea przed zameldowaniem się w hotelu staje się standardem
Hollywood w hotelowym housekeepingu Co ma wspólnego horror z czystym pokojem?
Kierownicy Pięter w hotelach: Super nianie hotelowego housekeepingu?
Dzień pokojowej
Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji
Pułapki jakości w hotelowym housekeepingu Jak bezpiecznie zniszczyć wizerunek firmy
Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ?
Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców
Maksymalne dogadzanie klientowi: Wprowadzenie usług kamerdynera

GASTRONOMIA
Jak być kelnerem
Sugestywna sprzedaż sprzedaje się sama 
Wskazówki na temat napiwków
Taktyki marketingowe w restauracji
Upselling kontra overselling
Projektowanie dochodowego menu
Skuteczne techniki na zwiększenie napiwków w restauracji
Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji
Dziesięć działań marketingowych zwiększających sprzedaż w gastronomii
Standardy obsługi: 10 zaleceń i zakazów
98 sposobów możliwości kradzieży dokonywanej przez personel restauracji lub baru
Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem
Marketing poprzez dobrą obsługę
Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi
Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii
Potęga sugestii: Sześć porad w zakresie budowania sprzedaży w restauracji
Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości

BAZA WIEDZY
Rewolucyjna podróż - czyli historia Kemmonsa Wilsona i sieci Holiday Inn
Nowa koncepcja produktu w hotelarstwie ''hotele na wydłużony pobyt''
Święci patroni hotelarstwa
Historia hotelarstwa na świecie - cz. 1 Dawno, dawno temu...
Ernest Henderson człowiek, który stworzył Sheratona
John Willard Marriott - wielka osobowość hotelarstwa
Bill Marriott Jr. twórca sukcesu hoteli Marriott

A to tylko niewielki procent z ponad 1200 artykułów serwisu

Zrób sobie prezent pod choinkę za jedyne 29 zł


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji