PRZEDŚWIĄTECZNA PROMOCJA !
Tylko do końca grudnia
ROCZNY ABONAMENT DO SERWISU HOTELINFO24.PL
ZA JEDYNE 29 zł
Już od od teraz możesz wykupić abonament: na 12 miesięcy - 67 zł, 29 zł brutto
Promocja trwa do 31 grudnia 2011.
Nie zwlekaj dłużej i dokonaj zakupu !
Promocja dotyczy:
- nowych użytkowników (zarejestruj się jako nowy użytkownik a następnie po zalogowaniu w Moje konto/Twoje abonamenty wybierz rodzaj abonamentu i opłać go) - już zarejestrowanych użytkowników, ale bez abonamentu (zaloguj się w Moje konto/Twoje abonamenty wybierz abonament i opłać go) - obecnych abonentów (wkrótce kończy ci się abonament, a może chcesz już teraz wydłużyć swój dostęp do serwisu w atrakcyjnej cenie w zakładce Twoje abonamenty wciśnij opcję Przedłuż abonament, wybierz abonament i opłać go)
JUŻ TERAZ ZAREJESTRUJ SIĘ JAKO NOWY UŻYTKOWNIK (JEŻELI NIM NIE JESTEŚ) - tutaj I WYKUP ABONAMENT W PROMOCYJNEJ CENIE. W 2012 r. CENA WRACA DO PIERWOTNEGO POZIOMU.
Przypominamy, że:
Hotelinfo24.pl jest źródłem praktycznej wiedzy na temat tego:
- jak prowadzić hotel i efektywnie zarządzać pracownikami - jak skutecznie promować i reklamować obiekt - jak sprzedawać usługi i pozyskiwać klientów - jak sprawnie obsługiwać gości w hotelu czy restauracji - na co zwracać uwagę przy tworzeniu programów szkoleniowych - jak prowadzić swój biznes w Internecie i maksymalnie wykorzystywać dobrodziejstwo e-marketingu
W serwisie dla hotelarzy Hotelinfo24.pl znajdziesz ponad 1100 pomocnych artykułów, podzielonych na kategorie tematyczne (m.in. zarządzanie w hotelu, sprzedaż i marketing, obsługa klienta, gastronomia czy pion hotelowy), napisanych przez ekspertów z branży konsultantów i trenerów, menedżerów hoteli oraz wybitnych specjalistów od zarządzania, marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta. Z dnia na dzień dochodzą wciąż nowe, interesujące artykuły.
Przykładowe artykuły z poszczególnych obszarów tematycznych:
ZARZĄDZANIE Szkolenia załogi pierwszej linii z zasad Revenue Management Sposób, w jaki powinien być prowadzony każdy hotel Sztuka zarządzania overbookingiem Revenue Management dla laików Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim Dziesięć najpoważniejszych błędów w zarządzaniu dochodem, jakie może popełnić hotel Zarządzanie przez dokonywanie obchodów Ludzie, Produkt, Obsługa: Powrót do podstaw podręcznik osiągania sukcesu dla operatora hotelu Siedem sposobów na bycie lepszym dyrektorem hotelu Zadbaj o swój personel, a on zatroszczy się o twoich klientów Optymalizacja zysku jest zadaniem dla każdego Gdzie jest twoje biurko? Czyli lekcja dla menedżerów hotelarstwa
SPRZEDAŻ i MARKETING Wiele uwagi poświęcono marketingowi internetowemu Businesswoman gościem hotelu Efektywny downselling maksymalizuje dochody w okresach szczytowych Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim Sześć maksów gwarantujących wzrost sprzedaży Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci Znajomość produktu jest kluczem do poprawy sprzedaży grupowej Przekształcanie ruchu na stronach internetowych we wzrost dochodów Dziewięć rad dla stworzenia dominującej strony internetowej hotelu Pięć mitów hotelowego marketingu internetowego! Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami Sprzedaż bezpośrednia: Czego oczekiwać od swoich sprzedawców i jak osiągnąć wyniki? Masz doskonałą stronę www Co teraz? Jak ją wypromować Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych Zwiększanie dochodów ze strony internetowej hotelu Siedem nawyków efektywnych sprzedawców w hotelu Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu Jak w recepcji z sukcesem stosować upselling? Osiem kroków do sukcesu w sprzedaży hotelowych rezerwacji Silne pytania, które zwiększą twoją sprzedaż Ile powinien zainwestować hotel, aby zaistnieć w sieci? Atrakcyjne opisy są kluczem w konwersji rezerwacji Hotelowy emarketing: Poza pokojami, w hotelu jest dużo więcej rzeczy do wypromowania Każdy pracownik hotelu jest sprzedawcą Czy twoja hotelowa strona www przyciąga potencjalnych gości? Jak i dlaczego ludzie wybierają hotele w internecie Email marketing dla hoteli: Przewodnik krok po kroku
OBSŁUGA KLIENTA Szkolenie z udzielania wskazówek odnośnie dojazdu Czy w twoim hotelu dobrze rozmawia się przez telefon? Nigdy nie wiesz kogo obsługujesz Szkolenie recepcji pomoże w zdobyciu większej liczby 'walk-inów' Szkolenie z zabezpieczenia rezerwacji przy wymeldowaniu 27 sposobów na radzenie sobie z obiekcjami podczas sprzedaży Nigdy nie masz drugiej szansy, aby zrobić pierwsze dobre wrażenie Szkolcie załogę rezerwacji i recepcji, że zamknięcie sprzedaży każdemu przynosi korzyści Czy uczymy naszych gości, że pracownikom recepcji nie należy zawracać głowy? Jak radzić sobie z gośćmi prosto z piekła Szkolenie personelu recepcji w umiejętnej obsłudze zapytań o rezerwację przynosi wymierne korzyści Stworzenie doskonałości obsługi siedem kroków, aby odnieść prawdziwy sukces Trzy sposoby na opanowanie powitania Jak skutecznie składać reklamację. Skarżysz się na pobyt w hotelu? Jest na to właściwy sposób Gościnność zaczyna się przy zameldowaniu Cienka linia między doskonałością w obsłudze a przeciętniactwem Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego Siedem sposobów na pozyskanie zainteresowania gościa Rozwiązywanie problemów gości: Potęga działań kontynuacyjnych Sprzedajesz czy kreujesz doświadczenie? Autentyczne i szczere rozmowy zwiększają szansę dokonania rezerwacji Radzenie sobie z wieloma klientami jednocześnie Jak można zmienić zdenerwowanego gościa w fana twojego hotelu?
PION HOTELOWY Obsługa conciergea przed zameldowaniem się w hotelu staje się standardem Hollywood w hotelowym housekeepingu Co ma wspólnego horror z czystym pokojem? Kierownicy Pięter w hotelach: Super nianie hotelowego housekeepingu? Dzień pokojowej Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji Pułapki jakości w hotelowym housekeepingu Jak bezpiecznie zniszczyć wizerunek firmy Formalne szkolenie hotelowego housekeepingu: Ile wiedzy mogą udostępnić hotele swoim ekipom sprzątającym ? Szkolenie jest kluczem do przemiany recepcjonistów w prawdziwych sprzedawców Maksymalne dogadzanie klientowi: Wprowadzenie usług kamerdynera
GASTRONOMIA Jak być kelnerem Sugestywna sprzedaż sprzedaje się sama Wskazówki na temat napiwków Taktyki marketingowe w restauracji Upselling kontra overselling Projektowanie dochodowego menu Skuteczne techniki na zwiększenie napiwków w restauracji Smakowite profity. Maksymalizowanie dochodu poprzez profesjonalnie zaprojektowane menu restauracji Dziesięć działań marketingowych zwiększających sprzedaż w gastronomii Standardy obsługi: 10 zaleceń i zakazów 98 sposobów możliwości kradzieży dokonywanej przez personel restauracji lub baru Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem Marketing poprzez dobrą obsługę Kierowanie zapracowaną restauracją: Sześć sposobów świadczenia wyjątkowej obsługi Kilka wypróbowanych sposobów sprawnego zarządzania w gastronomii Potęga sugestii: Sześć porad w zakresie budowania sprzedaży w restauracji Jak zmienić jednorazowych klientów w stałych gości
BAZA WIEDZY Rewolucyjna podróż - czyli historia Kemmonsa Wilsona i sieci Holiday Inn Nowa koncepcja produktu w hotelarstwie ''hotele na wydłużony pobyt'' Święci patroni hotelarstwa Historia hotelarstwa na świecie - cz. 1 Dawno, dawno temu... Ernest Henderson człowiek, który stworzył Sheratona John Willard Marriott - wielka osobowość hotelarstwa Bill Marriott Jr. twórca sukcesu hoteli Marriott
A to tylko niewielki procent z ponad 1200 artykułów serwisu
Zrób sobie prezent pod choinkę za jedyne 29 zł
|