Kolejni hotelarze oraz restauratorzy mają szansę zdobyć atrakcyjne międzynarodowe kompetencje w zakresie zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji
21.09.2011 r. we Wrocławiu oraz 05.10.2011 r. w Warszawie odbędą się ostatnie dwa certyfikowane seminaria warsztatowe z zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji. Na realizację projektu organizatorzy - Polska Akademia Gościnności - otrzymali dofinansowanie ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Seminaria są adresowane do dyrektorów oraz menedżerów wszystkich działów operacyjnych hoteli i restauracji.
Bezpośrednim celem projektu jest podniesienie kwalifikacji kadr menedżerskich branży hotelarskiej poprzez doskonalenie umiejętności zarządczych w zakresie zarządzania gościnnością usługową dla zabezpieczenia prawidłowego, atrakcyjnego rynkowo oraz odpornego na konkurencję funkcjonowania hotelu i restauracji.
Wrocławskie seminarium będzie trzecim z cyklu czterech szkoleń zorganizowanych przez Polską Akademię Gościnności w 2011 r. w miastach gospodarzach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012.
Hotelarze i restauratorzy, którzy mieli okazję uczestniczyć w dotychczasowych dwóch odsłonach seminariów (w Trójmieście oraz Poznaniu) stwierdzili:
„Seminarium inspirujące, bardzo ciekawe i bardzo potrzebne; nareszcie coś przygotowanego przez profesjonalistów dla hotelarzy, a nie gotowe marketingowe formułki dobre dla każdej branży. Świetna atmosfera, a zwłaszcza temat seminarium – to coś, co warto i należy docenić! Spotkanie było bardzo wartościowe i przydatne nawet dla osób z dużym doświadczeniem”.
„Uważam, że Polska jak najbardziej potrzebuje takiej świadomości i takich szkoleń. Jako obywatelka USA i były pracownik Hotelu MARRIOTT w San Diego myślę, że gościnność mam już we krwi, jednak w Polsce nie przywiązuje się wystarczającej wagi do wartości dodanych jakimi są relacje międzyludzkie. A przecież na tych relacjach budujemy nasz biznes! Niestety dziś nikt nie skupia się na długich relacjach z gośćmi, dlatego jestem jak najbardziej za tym, żeby dzięki takim szkoleniom wyuczyć nawyku gościnności w Polsce. Szczególnie jest to nam teraz potrzebne przed Euro 2012, dlatego uważam ze każdy hotel obowiązkowo powinien przejść takie szkolenie.”
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej Polskiej Akademii Gościnności - www.hospitalityroyal.com w zakładce proedukacja / seminaria.
|