Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Popyt w europejskim segmencie hoteli średniej...

Aktualności hotelarskie ze świata


Popyt w europejskim segmencie hoteli średniej klasy wyprzedza wzrost podaży


Dodano: 2011-09-05

Drukuj

Wyślij



Hotel Campanile Valence Nord, Francja


Segment hoteli średniej klasy obejmuje najmniejszą część europejskiego cyklu inwestycyjnego, ale jest jego liczącym się elementem, zdaniem hotelowych operatorów. Segment hoteli średniej klasy wzbogacił się tylko o 3,353 pokoje w trakcie ostatnich dwunastu miesięcy. W cyklu realizacyjnym pozostawało 6,4 % realizowanych obiektów ogółem (8,160 pokoi), co jest najmniejszą częścią spośród wszystkich segmentów.

Rynek hoteli średniej klasy według stanu na czerwiec 2011 w/g głównych marek w Europie przedstawiał się następująco:


Best Western (Best Western International)    - 83,653 pokoje
Ibis (Accor)                                                       - 74,579 pokoi
Campanile (Louvre Hotel Group)                       - 24,467 pokoi
Ramada (Wyndham Hotel Group)                      - 19,912 pokoi
Sol (Melia Hotels International)                        - 18,497 pokoi

Według danych z czerwca 2011 r. popyt na hotele tej klasy w stosunku rocznym wzrósł o 2,4 % podczas, gdy podaż zaledwie o 0,8 %. Jednakże obłożenie w tym segmencie i wzrost przychodu na sprzedany pokój znajdują się w ogonie europejskiego przemysłu hotelowego. Jak jednak twierdzą hotelarze segment ten może sobie dobrze radzić w globie ogólnego kryzysu gospodarczego ponieważ nastawiony jest na klientów reprezentujących biznes lokalny.



Ofertą obiektów średniej klasy grupy Choice Hotels International jest marka Quality Inn. Quality Inn jest jednakże marką przejściową ponieważ trudno jest zabezpieczyć możliwości finansowania jej rozwoju. Choice Hotels zamierzają otworzyć w najbliższej przyszłości hotele: Quality Hotel Reading i Quality Hotel Birmingham Airport w Wielkiej Brytanii. Jednym z ostatnich zaś hoteli tego łańcucha jest Quality Suites & Spa Arcachon w Bordeaux we Francji.  

Marka Campanile jest standardową marką Louvre Hotel Group. Jej nowe projekty budowlane obejmują Nantes we Francji, Wrocław w Polsce, a także Indie i Ukrainę. Priorytetowymi regionami rozwoju grupy są: Polska, Węgry, Czechy, Ukraina, Maroko i Indie.


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji