Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Sieć hoteli ibis w Polsce nagrodzona Złotym...

Aktualności hotelarskie z kraju


Sieć hoteli ibis w Polsce nagrodzona Złotym Godłem Najwyższej Jakości QI 2011


Dodano: 2011-10-11

Drukuj

Wyślij



Od strony lewej : Christian Barbier – Dyrektor hotelu ibis Poznań Centrum, Grażyna Żarlicka – Klub Polskie Forum ISO 9000, Anna Biszkowiecka – Redaktor Naczelna Forum Biznesu Gazety Prawnej


ibis otrzymał nagrodę za wdrażanie i promowanie idei jakości we wszystkich aspektach działalności swoich 10 hoteli w Polsce. Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to kolejne potwierdzenie standardu  usług oferowanych w hotelach ekonomicznych marki ibis.

6 października 2011 roku w Poznaniu w czasie uroczystej gali redakcja Forum Biznesu Gazety Prawnej nagrodziła medalami laureatów Godła Najwyższej Jakości. Jest to już piąta edycja programu QI Najwyższa Jakość realizowana pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000. Hotele ibis w Polsce zdobyły Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services za konsekwentnie realizowaną politykę wprowadzania międzynarodowych standardów dotyczących jakości obiektów, pokojów, gastronomii i obsługi.

Marka ibis jako pierwsza na świecie sieć hoteli ekonomicznych otrzymała międzynarodowy certyfikat ISO 9001 już w 1997 roku. Wysoka jakość w standardzie – tego oczekują goście ibis w każdym hotelu na świecie. Już 758 hoteli tej marki posiada certyfikat ISO 9001. We wszystkich hotelach obowiązują te same metody i systemy kontroli, a ujednolicone normy i procedury gwarantują wszędzie taką samą wysoką jakość usług świadczonych klientom sieci ibis w 48 krajach. To daje gościom poczucie komfortu, pewności i bezpieczeństwa. Właśnie najwyższa, znormalizowana jakość wyróżnia ibis wśród innych hoteli ekonomicznych.



Złote Godło Najwyższej Jakości QI 2011 w kategorii QI Services to dla nas cenne wyróżnienie. Zwłaszcza, że w kategorii usługi jakość jest jedną z podstawowych wartości, które decydują o zadowoleniu klientów. Kapituła konkursu doceniła nasze zintensyfikowane działania, które obejmują wszystkie etapy i aspekty działalności ibis – wybór lokalizacji, pracę zespołu, a także mechanizm rezerwacji i pobyt gościa w hotelu – mówi Christian Barbier, Dyrektor ibis Poznań Centrum, który odbierał nagrodę.  

W ramach oceny hoteli ibis szczególną uwagę jury zwrócił „Kontrakt 15 minut”. Jest to zobowiązanie hotelu, że w czasie kwadransa wszelkie niedogodności i problemy związne z funkcjonowaniem hotelu, które przeszkadzają gościom zostaną rozwiązane. Obsługa hotelu jest do dyspozycji gości przez 24 godziny na dobę i dokłada wszelkich starań, by nieprzewidziane trudności nie zakłóciły ich pobytu. Bo to satysfakcja, wygoda i zadowolenie klienta są dla marki ibis wyznacznikiem sukcesu.


Źródło: imedia PR - 11.10.2011


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji