Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Carlson uruchamia markę Radisson Blu Hotels &...

Aktualności hotelarskie ze świata


Carlson uruchamia markę Radisson Blu Hotels & Resorts w regionie Azji i Pacyfiku


Dodano: 2011-10-20

Drukuj

Wyślij



Radisson Blu Hotel Cebu, Filipiny


Carlson, międzynarodowa firma hotelarsko-turystyczna, poinformowała o rozpoczęciu uruchamiania hoteli marki Radisson Blu Hotels & Resorts na terenie Azji i Pacyfiku w ramach globalnego marketingu tej marki. Aktualnie na całym świecie funkcjonuje 222 hoteli Radisson Blu, a 104 znajduje się w cyklu inwestycyjnym. W regionie Azji i Pacyfiku znajduje się 26 hoteli Radisson Blu i 33 w trakcie realizacji.

"Radisson Blu jest jedną z najszybciej rozwijających się marek w regionie Azji i Pacyfiku. Zgodnie z wizją rozwoju marki, firma Carlson zainwestowała w Radisson Blu, aby stworzyć w niej nowy standard współczesnych warunków kwaterunkowych w połączeniu z doświadczeniem w gościnności. Znakomita pozycja marki na rynku jest wspierana innowacjami obejmującymi szereg nowych koncepcji usług, które poprawiają komfort pobytu. Będziemy nadal inwestować w Radisson Blu tak, aby stała się najlepszym wyborem dla turystów i zapewniała większą wartość dla właścicieli hoteli," powiedział Simon C. Barlow, prezes Carlson Hotels, Region Azji i Pacyfiku.



Radisson Blu to najwyższej klasy marka, oferująca unikalne doświadczenie gościnności dostosowane do potrzeb nowoczesnego turysty. Wyróżnia się oferując energetyczną, nowoczesną i zaangażowaną formę gościnności. Wyjątkową ofertą World of Radisson jest pokój Business Class, który oferuje ekskluzywne udogodnienia i usługi, takie jak trzygodzinna ekspresowa pralnia, szerokopasmowy internet oraz bezpłatne śniadania na wynos. Flagowe obiekty Radisson Blu można znaleźć w najlepszych lokalizacjach, w tym w dużych miastach, w pobliżu portów lotniczych i miejscach rekreacyjnych na całym świecie.

Aby zwiększyć świadomość marki Radisson Blu w regionie Azji i Pacyfiku, Carlson zainwestuje ponad 2 miliony dolarów w kampanię marki. Kampania „Odkryj Blu” rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do końca grudnia 2011 roku.


Źródło: Carlson Hotels


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji