Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Internetowy serwis ocen i opinii gości w Starwood...

Aktualności hotelarskie ze świata


Internetowy serwis ocen i opinii gości w Starwood Hotels & Resorts


Dodano: 2011-11-10

Drukuj

Wyślij



Starwood Preferred Guest


Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc poinformował o uruchomieniu nowego miejsca dla turystów, w którym będą mogli umieszczać bezstronne oceny i opinie związane z hotelami - własne strony internetowe. Uznając, że w erze informacji cyfrowej turyści hotelowi poszukują hoteli w inny niż dotychczas sposób, Starwood chce być jedną z pierwszych dużych firm hotelowych zapraszających gości do wnoszenia swojego wkładu w oceny i opinie zamieszczane bezpośrednio na stronach internetowych hoteli.

W najnowszym badaniu, prawie 85% członków Starwood Preferred Guest stwierdziło, że rankingi i opinie umieszczane na stronach turystycznych mają dla nich dużą wartość. Starwood stara się więc ułatwić klientom odszukiwanie pożądanych informacji wraz z opiniami, które będą wyświetlane bezpośrednio na oglądanej właśnie hotelowej stronie.  Otwarte forum daje turystom możliwość dzielenia się i wyszukiwania prawdziwych opinii - zarówno pozytywnych, jak i negatywnych - można więc na ich podstawie zaplanować idealny pobyt w hotelu. Aby zapewnić autentyczność opinii Starwood idzie o krok dalej i upewnia się czy wszystkie komentarze pochodzą od gości, którzy faktycznie przebywali w danym hotelu. Recenzje są weryfikowane przez potwierdzenia rezerwacji hotelu.

"Naszym celem jest uczynienie wszystkiego co niezbędne do wybrania i zarezerwowania swojego najlepszego doświadczenia hotelowego, i nie ma lepszego miejsca do zaoferowania takich informacji, niż na własnych stronach internetowych," powiedział Chris Holdren, pierwszy wiceprezes Starwood Preferred Guest. "Nowa platforma ocen i opinii Starwooda stanowi cenny sposób dla gości, aby zaznajomić się z doświadczeniami innych turystów."



Starwood uważa, że kluczem do budowania głębszych relacji z jego najbardziej lojalnymi gośćmi jest uczciwy i przejrzysty dostęp do informacji. Goście mogą teraz publikować oceny i opinie na podstawie różnych kryteriów, w tym: ogólnej oceny komfortu pokoju, spełniania oczekiwań przez personel, czystość pokoju i oceny dokonanej przez SPG (Starwood Preferred Guest). Pomagając w tworzeniu bardziej spersonalizowanego doświadczenia, goście mogą również filtrować treści opinii, aby wyszukać informacje, które są dla nich najbardziej istotne, obejmujące: ilość przyznanych gwiazdek, cel podróży, częstotliwość podróży, poziom SPG, powyżej i poniżej oczekiwań. Recenzje można także udostępniać przez społecznościowe kanały medialne, w tym zarówno na osobistych, jak  i hotelowych stronach na Facebooku

"Wraz z uruchomieniem funkcji Ocen i Opinii, Starwood wykazuje rzeczywiste zaangażowanie w próbę przekazywania autentycznego głosu swoich klientów," powiedział Erin Mulligan Nelson, dyrektor ds. marketingu w  Bazaarvoice. "Jesteśmy dumni ze współpracy z nimi ponieważ w dalszym ciągu odgrywają wiodącą rolę w branży turystycznej".


Źródło: Starwood Hotels & Resorts


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji