Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » 73 obiekty firmy brokerskiej Hotel AG objęte... | Aktualności hotelarskie ze świata
73 obiekty firmy brokerskiej Hotel AG objęte procesem sprzedaży
|
Obiekty na sprzedaż
|
Hotel AG poinformowała, że firma posiadana obecnie na rynku 162 hoteli, w 35 stanach, przy czym 73 obiekty znajdują się obecnie w trakcie procesu sprzedaży. Firma finalizowała w ubiegłym roku jedną transakcję hotelową na każde 9 dni.
Aktywa w trakcie sprzedaży różnią się od siebie w zakresie rodzaju i wielkości poczynając od obiektów z portfolio Hiltona i Marriotta, po nieruchomości stanowiące własność banków (REO). Obiekty obejmują m.in. aktywa następujących marek: 6 Hilton Garden Inn, 5 Courtyard by Marriott, 3 Residence Inn, 20 Hampton Inn, 10 Fairfield Inn, 13 Holiday Inn Express, 16 Holiday Inn i Choice, Wyndham oraz Red Roof. Wśród tych 162 hoteli znajdują się obiekty o pełnej obsłudze, kurorty i obiekty stanowiące własność banków operujących we wszystkich segmentach rynku.
Keith Thompson, dyrektor Hotel AG powiedział: "Jesteśmy świadkami bardzo dużego ruchu w sektorze hotelowych nieruchomości, w którym prym wiodą fundusze inwestycyjne z Wall Street. Istnieje wyraźny trend do bezpieczeństwa transakcyjnego i to hotele właśnie są dziś ulubieńcami rynku inwestycyjnego."
Michael Bernath, wiceprezes firmy powiedział: "Ciągle obserwujemy stały napływ na rynek aktywów REO i spodziewamy się, że ten proces będzie trwał. Aktywa te są przedmiotem regularnego obrotu, dlatego często udziela się na nie dyskont, co z kolei przynosi szybki zwrot kapitału po dokonanym zakupie gotówkowym, jak również zapewnia potencjalnym nabywcom uzyskanie finansowania poprzez biznesowe programy SBA ".
"Biorąc pod uwagę obecne warunki gospodarcze, jest jeszcze dużo pieniędzy w rezerwie, które są chętnie wprowadzane na rynek. Ponadto w branży hotelowej obserwuje się malejącą podaż obiektów na sprzedaż, co stwarza niepowtarzalne okazje do finalizowania transakcji,” zauważył Victor Kalyanji, wiceprezes i partner w firmie.
Brad Sinclair, wiceprezes i partner firmy powiedział: "Już teraz jesteśmy świadkami silnego rynku transakcji. Jednym z obszarów w szczególności, który cieszy się istotnym zainteresowaniem i generuje wiele ofert od nabywców jest zwiększające się portfolio funkcjonujących hoteli reprezentujących mieszankę marek, głównie Hiltona, Marriotta i IHG."
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |