Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels &... | Aktualności hotelarskie z kraju
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty!
|
|
Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.
Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
W tegorocznej - szóstej edycji brały udział 32 hotele należące do PPH&R. A poszczególne miejsca zajęły:
I miejsce W kategorii podstawowej Branicki (Białystok) Europa (Lublin) Vivaldi (Poznań) W kategorii dodatkowej Akwawit (Leszno) Villa Park (Ciechocinek) Warszawianka (Jachranka)
II miejsce W kategorii podstawowej Sport Hotel (Bełchatów) Warszawa (Augustów) W kategorii dodatkowej Bartan (Gdańsk) Warszawa (Augustów)
III miejsce W kategorii podstawowej Akwawit (Leszno) Vivaldi (Karpacz) W kategorii dodatkowej Anders (Stare Jabłonki) Klimczok (Szczyrk) Klimek (Muszyna) Zamek Ryn (Ryn)
Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.
W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.
Źródło: Polish Prestige Hotels
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |