Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Złoty Standard wyróżnia kolejne obiekty

Aktualności hotelarskie z kraju


Złoty Standard wyróżnia kolejne obiekty


Dodano: 2012-02-09

Drukuj

Wyślij


Kolejne polskie obiekty hotelowe wyróżnionych certyfikacją i godłem "Złoty Standard". Uzupełniają one grono 23. dotychczasowych laureatów programu.

- Kryteria oceny obiektów hotelowych nie ulegają zmianie – program „Złoty Standard” wyróżnia jednostki cechujące się najwyższymi standardami obsługi gości – podkreśla Tomasz Rzychoń, koordynator programu. - Do dziś udział w programie wzięło blisko 150 obiektów. Jak podkreślają organizatorzy programu, zainteresowanie udziałem stale wzrasta i podsycają je zarówno indywidualne potrzeby specjalistycznego doradztwa, jak i wydarzenia oraz trendy motywujące do zmian oferty i polityki jakości.

Poniżej prezentujemy listę najnowszych laureatów programu:
Art Hotel
Businessman Institute
Dom Pracy Twórczej i Rozwoju
Dwór Chotynia
Dwór Dwikozy
Dwór Kaliszki
Dwór Sześć Dębów
Gościniec pod Zielonym Jajem
Hotel 77
Hotel Amax
Hotel Andersia
Hotel Arsenal Palace
Hotel Arte
Hotel Artus
Hotel Badura
Hotel Biały Kamień
Hotel Centrum
Hotel Court
Hotel Delta
Hotel Dolina Charlotty
Hotel EUROPA
Hotel Fryderyk
Hotel Galaxy
Hotel Jaworowy Dwór
Hotel Kormoran
Hotel Król Kazimierz
Hotel Księcia Józefa
Hotel Logos
Hotel Łeba
Hotel Masuria
Hotel Millenium
Hotel Młyn
Hotel Novum
Hotel Piast-Roman
Hotel Pod Orłem
Hotel Podkowa
Hotel Tęczowy Młyn
Hotel Villa Baltica
Hotel Villa Sedan
Hotel Wieniawa
Hotel Zamkowy
Krynicka Koliba
Pałac Galiny
Pałac Kotulińskich
Pałac Monbijou
Parkhotel Vienna
Pensjonat Pod Samowarem
Restauracja Carska
Rezydencja Terra Sudeta
Willa Stary Zdrój
Hotel Słoneczny Młyn
Szara Willa
Villa Elise Pension



Wymienione wyżej obiekty uzupełniają listę dotychczas wyróżnionych:
Hotel Łysoń
Hotel Planeta
Hotel 4 Pory Roku
Hotel ArtNikifor
Modrzewie Park Hotel
Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk
Hotel Azyl
Centrum Dikul Hotel
Pałac Wojanów
Pałac Staniszów
Dwór Elizy
Hotel Szafran
Hotel Resort & Vine SPA META
Centuria Wellness & SPA
Hotel Fero-Lux
Hotel Elbrus
Hotel Kotarz
Manor House
Hotel Boss
Hotel Masovia
Hotel Iskierka
Villa Bohema
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek

***

Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gościa „Złoty Standard w Obsłudze Klienta” ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce. W ramach programu bezpłatnie przeprowadzane są kompleksowe audyty, których celem jest dostarczenie menedżerom informacji kluczowych dla rozwoju ich firm, w tym:

a) raportów obrazujących pozycję jednostki na tle branży w obszarach badanych w trakcie audytu, tj.
- obsługa klienta (standardy obsługi recepcyjnej i parkingowej, obsługa w punkcie gastronomicznym, czynności w zakresie pielęgnacji obiektu, procedura informowania klienta, procedura zakwaterowania i wykwaterowania),
- działania marketingowe (oznakowanie obiektu, stosowane środki informacji i promocji, współpraca z systemami rezerwacji hotelowej, organizacja w zakresie pozyskiwania klientów kluczowych),
- polityka cenowa i promocje cenowe,
- budowanie potencjału organizacji (rekrutacja i doskonalenie kadr, systemy motywacyjne),
b) rekomendacji usprawnień opartych na danych zgromadzonych podczas audytu,
c) przykładów dobrych praktyk – jednostek najwyżej ocenionych spośród objętych audytem podmiotów.

Dodatkowo program zapewnia bezpłatną promocję jednostek najwyżej ocenionych lub najlepiej wdrażających rekomendowane innowacje. Składają się na nią publikacje w ogólnopolskich mediach ekranowych oraz drukowanych, ekspozycja podczas ogólnopolskich wydarzeń specjalnych oraz działania wizerunkowe (laureaci otrzymują do dyspozycji nośniki godła „Złoty Standard”).

Program realizowany będzie do września 2012 roku. Otwarty nabór uczestników trwa od połowy kwietnia zeszłego roku. Udział w programie jest w całości finansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Szczegóły dotyczące certyfikacji „Złoty Standard” znajdują się na stronie internetowej programu pod adresem: www.zlotystandard.info


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji