Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Złoty Standard wyróżnia kolejne obiekty | Aktualności hotelarskie z kraju
Złoty Standard wyróżnia kolejne obiekty
|
|
Kolejne polskie obiekty hotelowe wyróżnionych certyfikacją i godłem "Złoty Standard". Uzupełniają one grono 23. dotychczasowych laureatów programu.
- Kryteria oceny obiektów hotelowych nie ulegają zmianie – program „Złoty Standard” wyróżnia jednostki cechujące się najwyższymi standardami obsługi gości – podkreśla Tomasz Rzychoń, koordynator programu. - Do dziś udział w programie wzięło blisko 150 obiektów. Jak podkreślają organizatorzy programu, zainteresowanie udziałem stale wzrasta i podsycają je zarówno indywidualne potrzeby specjalistycznego doradztwa, jak i wydarzenia oraz trendy motywujące do zmian oferty i polityki jakości.
Poniżej prezentujemy listę najnowszych laureatów programu: Art Hotel Businessman Institute Dom Pracy Twórczej i Rozwoju Dwór Chotynia Dwór Dwikozy Dwór Kaliszki Dwór Sześć Dębów Gościniec pod Zielonym Jajem Hotel 77 Hotel Amax Hotel Andersia Hotel Arsenal Palace Hotel Arte Hotel Artus Hotel Badura Hotel Biały Kamień Hotel Centrum Hotel Court Hotel Delta Hotel Dolina Charlotty Hotel EUROPA Hotel Fryderyk Hotel Galaxy Hotel Jaworowy Dwór Hotel Kormoran Hotel Król Kazimierz Hotel Księcia Józefa Hotel Logos Hotel Łeba Hotel Masuria Hotel Millenium Hotel Młyn Hotel Novum Hotel Piast-Roman Hotel Pod Orłem Hotel Podkowa Hotel Tęczowy Młyn Hotel Villa Baltica Hotel Villa Sedan Hotel Wieniawa Hotel Zamkowy Krynicka Koliba Pałac Galiny Pałac Kotulińskich Pałac Monbijou Parkhotel Vienna Pensjonat Pod Samowarem Restauracja Carska Rezydencja Terra Sudeta Willa Stary Zdrój Hotel Słoneczny Młyn Szara Willa Villa Elise Pension
Wymienione wyżej obiekty uzupełniają listę dotychczas wyróżnionych: Hotel Łysoń Hotel Planeta Hotel 4 Pory Roku Hotel ArtNikifor Modrzewie Park Hotel Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk Hotel Azyl Centrum Dikul Hotel Pałac Wojanów Pałac Staniszów Dwór Elizy Hotel Szafran Hotel Resort & Vine SPA META Centuria Wellness & SPA Hotel Fero-Lux Hotel Elbrus Hotel Kotarz Manor House Hotel Boss Hotel Masovia Hotel Iskierka Villa Bohema Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek
***
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gościa „Złoty Standard w Obsłudze Klienta” ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce. W ramach programu bezpłatnie przeprowadzane są kompleksowe audyty, których celem jest dostarczenie menedżerom informacji kluczowych dla rozwoju ich firm, w tym:
a) raportów obrazujących pozycję jednostki na tle branży w obszarach badanych w trakcie audytu, tj. - obsługa klienta (standardy obsługi recepcyjnej i parkingowej, obsługa w punkcie gastronomicznym, czynności w zakresie pielęgnacji obiektu, procedura informowania klienta, procedura zakwaterowania i wykwaterowania), - działania marketingowe (oznakowanie obiektu, stosowane środki informacji i promocji, współpraca z systemami rezerwacji hotelowej, organizacja w zakresie pozyskiwania klientów kluczowych), - polityka cenowa i promocje cenowe, - budowanie potencjału organizacji (rekrutacja i doskonalenie kadr, systemy motywacyjne), b) rekomendacji usprawnień opartych na danych zgromadzonych podczas audytu, c) przykładów dobrych praktyk – jednostek najwyżej ocenionych spośród objętych audytem podmiotów.
Dodatkowo program zapewnia bezpłatną promocję jednostek najwyżej ocenionych lub najlepiej wdrażających rekomendowane innowacje. Składają się na nią publikacje w ogólnopolskich mediach ekranowych oraz drukowanych, ekspozycja podczas ogólnopolskich wydarzeń specjalnych oraz działania wizerunkowe (laureaci otrzymują do dyspozycji nośniki godła „Złoty Standard”).
Program realizowany będzie do września 2012 roku. Otwarty nabór uczestników trwa od połowy kwietnia zeszłego roku. Udział w programie jest w całości finansowany ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Szczegóły dotyczące certyfikacji „Złoty Standard” znajdują się na stronie internetowej programu pod adresem: www.zlotystandard.info
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |