Hotel Marriott ma nowego Dyrektora Generalnego i Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu.
Dyrektorem Generalnym został Albert Helis, posiadający ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej. Zanim w 1997 roku dołączył do zespołu Marriott International pracował dla różnych firm, w tym Southern Sun Hotels, Orient Express Hotels i Berjaya.
Karierę rozpoczął w ojczystych Niemczech, później miał okazję zdobywać doświadczenie w Szwajcarii, RPA i Mozambiku, na Seszelach, dwukrotnie przebywał w Rosji, skąd przeniósł się do Niemiec - a teraz do Polski. Praktyka zawodowa Alberta jest ściśle związana z branżą gastronomiczną - przez wiele lat pełnił on funkcję szefa kuchni.
Albert traktuje prowadzenia warszawskiego Hotelu Marriott jako prawdziwe wyzwanie i ma świadomość tego, jakim przywilejem i szansą będzie dla niego to stanowisko. Albert biegle włada kilkoma językami i ma nadzieję, że już wkrótce poszerzy swoje kompetencje o znajomość języka polskiego. Lubi dbać o dobrą kondycję, chętnie nurkuje i jeździ na nartach. Za swój dom uważa Kapsztad - razem z żoną starają się wyjeżdżać tam co roku.
Dyrektorem ds. Sprzedaży i Marketingu został Gerd Tritschler. Dołączył on do zespołu nowego obiektu sieci Marriott w kwietniu 1990 roku jako szef recepcji. W 1992 roku awansował na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Rezerwacji. Następnie przeniesiono go do Dubaju, gdzie objął analogiczne stanowisko jako członek zespołu pracującego nad otwarciem tamtejszego Hotelu JW Marriott w połowie 1993 roku. Dwa lata później Gerd awansował na stanowisko Menedżera Regionalnego ds. Zarządzania Przychodem w regionie Azji i Pacyfiku oraz Wysp Karaibskich i Ameryki Łacińskiej, z siedzibą w kalifornijskich biurach Marriotta w Santa Clara.
Przy okazji zakupu sieci hotelowej Renaissance Gerd awansował na stanowisko Dyrektora Regionalnego ds. Zarządzania Przychodami w regionie Azji i Pacyfiku, co wiązało się z przeprowadzką do Hong Kongu. W grudniu 2000 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Strategii Przychodów w obiekcie Marriott Resort & Spa w Waikiki Beach, który po dziś dzień jest największym na świecie hotelem sieci Marriott, oferującym do dyspozycji gości aż 1300 pokoi. W lutym 2005 roku Gerd powrócił do Europy, gdzie objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Hotelu JW Marriott w Bukareszcie.
W 2004 roku Gerd został wyróżniony tytułem Lidera Przychodów w kategorii "Zarządzania Tradycyjnymi Przychodami" w regionie Azji i Pacyfiku, a w 2005 roku zdobył tytuł Lidera Sprzedaży w regionie Europy Kontynentalnej. Wraz ze swym zespołem zapracował sobie na miano Zespołu Roku 2005 w kategorii "Sprzedaż, Marketing i Zarządzanie Imprezami."
Gerd lubi podróże, chętnie gotuje i chodzi do kina. Mówi po niemiecku i angielsku.
Dzięki swemu bogatemu doświadczeniu, wiedzy i zdolnościom kierowniczym, Gerd jest doskonale przygotowany do tego, by zmierzyć się z nowym wyzwaniem, jakim będzie dla niego funkcja Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w warszawskim Hotelu Marriott.
Źródło: biznespolska.pl – 16.02.2007 r. |