Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » W branży hotelowej rośnie zadowolenie

Aktualności hotelarskie z kraju


W branży hotelowej rośnie zadowolenie


Dodano: 2012-03-03

Drukuj

Wyślij


W czasach kryzysu i walki o klienta skutecznym polem pozyskiwania  ciekawych kontaktów biznesowych jest niewątpliwie Internet a wraz z nim e-narzędzia z których z powodzeniem korzysta wielu przedsiębiorców.

Jednym z takich innowacyjnych e-rozwiązań jest niewątpliwie globalincentive.pl, internetowe narzędzie turystyczno-biznesowe, które coraz częściej doceniane jest nie tylko przez klientów korporacyjnych, ale także przez branżę hotelową, o czym świadczy chociażby gwałtowny wzrost rejestracji kolejnych użytkowników w ostatnim miesiącu. Bezpłatna rejestracja pozwala managerom z branży hotelowej regularnie otrzymywać na wskazany adres mailowy zapytania ofertowe wraz z terminem, ilością osób, rodzajem imprezy i preferencjami danego klienta. Dzięki takim informacjom dany obiekt noclegowo-konferencyjny sam decyduje, czy chce przygotować rzetelną ofertę wraz z kosztorysem. Unikalność opisywanego narzędzia polega również na sprzedaży konkretnych i grupowych miejsc w obiektach noclegowo-konferencyjnych. Biorąc pod uwagę naturalną sezonowość i zmieniającą się dostępność obiektu również manager, podobnie jak zadający pytanie  klient korporacyjny,  ma możliwość spośród  licznych zapytań, wybrania tych ofert,  które, jego zdaniem, jest w stanie w danym terminie zrealizować. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędność czasu i kosztów zarówno klienta zadającego pytanie, jak i managera  przygotowującego konkretną ofertę.



Dbając o jakość usług z branży MICE proponowanych naszym klientom, staramy się weryfikować  wszystkie firmy, w tym także hotele, które chcą się u nas zarejestrować na stronie - przyznaje Magdalena Zdrenka-Ciałkowska,  PR Manager portalu. To daje nam pewność, że jakość proponowanych usług naszych oferentów jest na najwyższym poziomie, dzięki czemu rośnie zadowolenie nie tylko wśród  naszych klientów korporacyjnych ale i otrzymujących ciekawe zapytania oferentów.

Poniżej przedstawiamy kilka opinii  hotelowej branży na temat narzędzia.

Cieszę się, że na rynku pojawiło się narzędzie globalincentive.pl, dzięki któremu nie tylko otrzymujemy wiele ciekawych zapytań dotyczących obiektów hotelowych, ale również mamy możliwość przygotowania kompleksowej oferty usług dla tych klientów korporacyjnych, którzy chcą skorzystać z wysokiej jakości usług nad polskim morzem
Dawid Bach,doradca klientów kluczowych, Hotel Nadmorski***.

System jest bardzo ciekawy i widzimy, że rzeczywiście się sprawdza. Nasz hotel regularnie otrzymuje coraz więcej zapytań o usługi, których jesteśmy potencjalnym realizatorem. Narzędzie działa bardzo sprawnie, jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy.
Agnieszka Chrabąszcz kierownik sprzedaży, IBB Andersia Tower Hotel

System wprowadzony przez globalincentive.pl, proponuje rzeczywiście interesujące rozwiązanie zarówno dla osób poszukujących miejsca pod konferencję czy wyjazd integracyjny, jak i dla samego wykonawcy usługi. Z poziomu osoby poszukującej łatwość i szybkość wysłania zapytania do wielu obiektów na raz, z poziomu obiektu otrzymującego zapytania, możliwość szybkiej oceny czy kryteria zapytania mogą być spełnione. Przy dalszym dynamicznym rozwoju portalu, narzędzie ma szansę odnieść spory sukces.
Zuzanna Załoga, dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Mościcki Resort & Conference**** w Spale

Globalincentive.pl jest bardzo ciekawą innowacją i alternatywnym rozwiązaniem na rynku hotelarsko-biznesowym. Pozwala on w bardzo szybki ,czytelny i sprawny sposób pozyskać najbardziej odpowiednie zlecenie dla poszukującej firmy , a także umożliwia pokazanie pełne,j optymalnej i rzetelnej oferty świadczonej przez nasz obiekt. Mam nadzieję , że tego typu forma sprzedaży – pośrednictwa w nawiązywaniu kontaktów bezpośrednich , pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą  usprawni sprzedaż oraz poszerzy bazę klientów kluczowych.
Karolina Puzio, manager Dwór Kaliszki


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji