Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Chicago otwiera biura turystyczne w Brazylii,... | Aktualności hotelarskie ze świata
Chicago otwiera biura turystyczne w Brazylii, Niemczech i Japonii
|
Panorama Chicago
|
Chicago wzmocni wysiłki w celu przyciągnięcia zagranicznych turystów poprzez otwarcie w tym roku biur sprzedaży w Brazylii, Niemczech i Japonii, poinformował burmistrz miasta Rahm Emanuel.
Zwiększy to obecność miasta do sześciu miejsc na czterech kontynentach. W zeszłym roku miasto zawarło umowy z biurami sprzedaży w Londynie, a w tym miesiącu, w Toronto i Mexico City. Burmistrz poinformował o obecnej inicjatywie na dorocznym spotkaniu organizacji turystycznej Convention & Tourism Bureau w Chicago.
"Staram się o znaczące zwiększenie liczby odwiedzających Chicago i jestem zainteresowany wspieraniem rozwoju gospodarczego i wzrostu zatrudnienia w całym mieście," powiedział Rahm Emanuel.
Miasto umacnia swój turystyczny marketing. Miejski wydział turystki połączy się z Convention Bureau, a powstała w wyniku tego kroku instytucja nosić będzie nazwę Choose Chicago (Wybierz Chicago). Połączenie to ma obniżyć wydatki o prawie 2 miliony dolarów rocznie, i oszczędności te będą wykorzystane bezpośrednio na przyciągnięcie większej liczby osób odwiedzających miasto, poinformował urząd burmistrza.
Miasto skupia się na zagranicznych turystach, bowiem jest to lukratywny biznes, jako że każdy turysta wydaje średnio 4000 dolarów w czasie wizyty. Emanuel dąży do osiągnięcia liczby 50 milionów osób corocznie (25 procentowy wzrost) odwiedzających miasto, na co daje sobie czas do roku 2020. Chciałby również, aby miasto znalazło się w pierwszej piątce amerykańskich miast w zakresie liczby przyjmowanych, międzynarodowych gości. W 2010 roku było to miejsce dziesiąte.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |