Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Renaissance Hotels uruchamiają pierwsza globalną... | Aktualności hotelarskie ze świata
Renaissance Hotels uruchamiają pierwsza globalną kampanię reklamową
|
Nowa kampania reklamowa Renaissance Hotels
|
Renaissance Hotels, oryginalna lajfstajlowa marka w globalnym portfolio sieci hoteli Marriott International poinformowała o swojej pierwszej światowej kampanii reklamowej "Przeżyj Życie na Odkrywaniu (Live Life to Discover)". Nowa wielokierunkowa kampania, która będzie realizowana w formie drukowanej i cyfrowej, w oparciu o doświadczenia w hotelach, prowokuje współczesnego turystę biznesowego zorientowanego lajfstajlowo, aby odkrywał hotel lub bogactwo lokalizacji turystycznej poprzez rekomendacje publikowane na internetowej stronie „Navigators” marki Renaissance Hotels .
Kampania powstała we współpracy z Anomaly, globalną agencją marketingową i komunikacyjną, legitymującą się obszerną listą imponujących klientów, wśród których znajdują się takie firmy, jak: Nike, Budweiser, Diageo i Converse. Jednym z celów kampanii jest propozycja wystosowana do klientów, w szczególności do nowoczesnych turystów biznesowych, propozycji i zapytania: "Jeśli wybierasz się gdzieś służbowo, dlaczego maksymalnie nie wykorzystujesz swojego wolnego czasu i nie odkrywasz czegoś wyjątkowego i niepowtarzalnego?"
Wizualnie oszałamiające, drukowane reklamy przedstawiają niebanalne rekomendacje przekazywane przez różnych Nawigatorów hotelowych, którzy mają pieczę nad doświadczaniem niezapomnianych momentów dla gości z całego świata. Warta wiele milionów dolarów globalna kampania w formie materiałów drukowanych zostanie uruchomiona w 32 krajach i zamieszcza będzie w lajfstajlowych, biznesowych i turystycznych mediach, jak również kluczowych kurortach w USA i Chinach. Kampanijne fotografie wykonane zostały przez wielokrotnie nagradzanego fotografa Davida Blacka, który pracował nad nimi w czterech krajach, na trzech kontynentach.
Oprócz reklamy drukowanej, Renaissance Hotels będą prowadziły swoją kampanię poprzez pełno wymiarowe cyfrowe udoskonalenie marki obejmujące ponowne uruchomienie strony internetowej, dodanie gadżetów do kanałów medialnych na markowych stronach społecznościowych, a także potężnej cyfrowej kampanii reklamowej; a wszystko to inspirowane przez odkrywanie unikalnych miejsc na całym świecie.
Źródło: Marriott International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |