redakcja@hotelinfo24.pl

| Reklama w Hotelinfo24

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Zarządzanie w hotelu | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Baza wiedzy | Ciekawostki | Testy | SPA & Wellness

Strona główna » Wiadomości z kraju » Czwarta edycja kampanii i konkursu Hotel...

Wiadomości z kraju


Czwarta edycja kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie na finiszu

Dodano: 2012-05-17

Drukuj

Wyślij

Już tylko niecałe dwa tygodnie zostały do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do IV edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Zgłosiło się ponad 70 hoteli z całej Polski, w tym ok. 20 % stanowią obiekty, które zgłaszają się po raz pierwszy. Zamknięcie listy zgłoszeń nastąpi w dniu 31.05.2012.

Obecnie trwają wizyty członków Kapituły, którzy oceniają hotele wg specjalnego kwestionariusza. Oprócz specjalnego wyposażenia dla dzieci najwyżej punktowana jest obsługa oraz podejście do małych gości, bo hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.

Cieszymy się bardzo, że coraz więcej obiektów docenia segment rodzin z dziećmi i tworzy dla nich specjalną ofertę. Zauważamy, że następuje też specjalizacja dotycząca oferty dla dzieci w zależności od wieku. Kampania ma już swoją renomę na rynku, a nasze certyfikaty potwierdzają rodzicom, że są to miejsca sprawdzone i ocenione. Dzięki temu rodzice wiedzą, czego mogą oczekiwać. Oczywiście nadal wiele pracy przed nami, bo projekt bardzo się rozwija i już myślimy o kolejnej edycji.” – powiedziała Violetta Hamerska, pomysłodawczyni i organizatorka kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.



Do konkursu zaproszone są wszystkie obiekty, które spełniają kryteria danej edycji. Szczegółowe informacje na ten temat są na stronie www.dzieckowhotelu.pl .

W czwartej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2012 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”.

Czwarta edycja 2011/2012 – najważniejsze założenia:
- obsługa i rozumienie potrzeb małych gości w hotelu
- programy animacyjne dla dzieci w różnym wieku
- promocja zdrowego menu dla dzieci
- utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli

Cele kampanii
Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości.

Jednym z rezultatów  kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty.

Kapituła  Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej kampanii, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie Kapituły są również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach. Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Odeta Moro – Figurska, Magdalena Stużyńska, Justyna Steczkowska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Marcin Perchuć, Monika Morozowska i wielu innych znanych rodziców.

Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji.  Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronie www.dzieckowhotelu.pl.

Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.

Kategorie edycji 2011/2012
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
- najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny

Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.

Etapy IV edycji kampanii i konkursu 2011/2012

31.05.2012 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
31.07.2012 r. – zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
Wrzesień 2012 r. – uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach.  Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w IV edycji.


Komentarze:

Oferta wellness w luksusowym wydaniu w hotelach VI ...więcej»

Grupa Hotelowa Orbis promuje zdrowy tryb życia ...więcej»

Leader condo hoteli stawia na kobiety ...więcej»

Wrocław: Ikea wybuduje biurowce, a w następnym etapie pojawi się również hotel ...więcej»

Orbis – wstępne analizy za przyjęciem oferty Accora ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Twoim zdaniem rok 2014 r. w aspekcie obłożenia będzie dla polskich hotelarzy od poprzedniego:

zdecydowanie lepszy (16%)

lepszy (17%)

podobny (15%)

słabszy (15%)

zdecydowanie słabszy (15%)

nie mam zdania (22%)

KBO to było 30 lat temu, nowa nazwa wieżowca to K1

2014-10-27, 16:24:22 ~k1

To bardzo dobra wiadomość jak i dla Seniorów tak i dla...

2014-10-23, 13:02:54 ~Seniorzy

jako nieoficjalny jeszcze pracownik hotelu petropol w...

2014-09-04, 20:56:29 ~pokojowa

Nie zapłacili kelnerom + obsłudze To pięknie o nich...

2014-08-13, 13:29:01 ~prawda

Nie wińmy NFZ tylko prezesa spółki Tomasza G. , bo to on...

2014-07-18, 16:04:27 ~Gość

Co za nazwa? Czyżby miał być to dom publiczny?

2014-06-16, 09:27:14 ~Realista

Trzymaj sie Wiesiek.....Nie daj sie skur......synom

2014-06-06, 21:17:32 ~Robertr R.

Całość tej wystawy to byłą kpina. Wielu odwiedzających było...

2014-05-18, 12:12:41 ~trolololo

Jasne...hehe. Qubus nigdy więcej!

2014-05-16, 10:10:44 ~Grisza

stat4u

Copyright © 2004-2010 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone   LINKI

O portalu | Polityka prywatności | Partnerzy | Reklama w portalu  | Kontakt