redakcja@hotelinfo24.pl

| Reklama w Hotelinfo24

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Zarządzanie w hotelu | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Baza wiedzy | Ciekawostki | Testy | SPA & Wellness

Strona główna » Wiadomości z kraju » Czwarta edycja kampanii i konkursu Hotel...

Wiadomości z kraju


Czwarta edycja kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie na finiszu

Dodano: 2012-05-17

Drukuj

Wyślij

Już tylko niecałe dwa tygodnie zostały do zakończenia przyjmowania zgłoszeń do IV edycji kampanii i konkursu Hotel Przyjazny Rodzinie. Zgłosiło się ponad 70 hoteli z całej Polski, w tym ok. 20 % stanowią obiekty, które zgłaszają się po raz pierwszy. Zamknięcie listy zgłoszeń nastąpi w dniu 31.05.2012.

Obecnie trwają wizyty członków Kapituły, którzy oceniają hotele wg specjalnego kwestionariusza. Oprócz specjalnego wyposażenia dla dzieci najwyżej punktowana jest obsługa oraz podejście do małych gości, bo hasło kampanii: DZIECKO VIPEM W HOTELU zwraca uwagę na potrzeby dzieci, aby dziecko w hotelu czuło się wyjątkowym gościem.

Cieszymy się bardzo, że coraz więcej obiektów docenia segment rodzin z dziećmi i tworzy dla nich specjalną ofertę. Zauważamy, że następuje też specjalizacja dotycząca oferty dla dzieci w zależności od wieku. Kampania ma już swoją renomę na rynku, a nasze certyfikaty potwierdzają rodzicom, że są to miejsca sprawdzone i ocenione. Dzięki temu rodzice wiedzą, czego mogą oczekiwać. Oczywiście nadal wiele pracy przed nami, bo projekt bardzo się rozwija i już myślimy o kolejnej edycji.” – powiedziała Violetta Hamerska, pomysłodawczyni i organizatorka kampanii Hotel Przyjazny Rodzinie.

Czytaj dalej


REKLAMA




Do konkursu zaproszone są wszystkie obiekty, które spełniają kryteria danej edycji. Szczegółowe informacje na ten temat są na stronie www.dzieckowhotelu.pl .

W czwartej edycji nowo otwarte obiekty, które są przygotowane jako hotele rodzinne, będą oceniane w kategorii „Debiut 2012 – nowy obiekt przyjazny rodzinie”.

Czwarta edycja 2011/2012 – najważniejsze założenia:
- obsługa i rozumienie potrzeb małych gości w hotelu
- programy animacyjne dla dzieci w różnym wieku
- promocja zdrowego menu dla dzieci
- utrzymanie standardów bezpieczeństwa w wyposażeniu hoteli

Cele kampanii
Celem kampanii jest promocja miejsc noclegowych w Polsce, w których rodziny z dziećmi oraz przyszłe matki mogą się czuć komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Dotyczy to zarówno specjalnego wyposażenia dla dzieci w różnym wieku, ale także życzliwego podejścia do małych gości.

Jednym z rezultatów  kampanii jest stworzenie nowej kategorii hoteli w Polsce: HOTEL RODZINNY, rozumiany jako miejsce przyjazne i spełniające określone standardy dla rodzin z dziećmi i kobiet w ciąży. Obiekty, które spełniają kryteria danej edycji otrzymują specjalne certyfikaty.

Kapituła  Kapitułę tworzą osoby z różnych środowisk, specjaliści z różnych dziedzin, osoby znane i lubiane, zainteresowane udziałem w ogólnopolskiej kampanii, której celem jest edukacja i promocja miejsc wypoczynkowych przyjaznych rodzinom z dziećmi. Członkowie Kapituły są również jurorami w prestiżowym konkursie na najlepszy obiekt w poszczególnych kategoriach. Członkowie Kapituły wraz ze swoimi rodzinami biorą udział w wizytach oceniających (weryfikujących), czy dany obiekt spełnia kryteria danej edycji. Kryteria są opisane w specjalnym kwestionariuszu dla członka Kapituły. Relacje z wizyt członków, wraz ze zdjęciami, są umieszczane są na portalu www.dzieckowhotelu.pl oraz innych materiałach informacyjnych. Członkami Kapituły są m.in. Dorota Zawadzka, Renata Dancewicz, Beata Tadla, Marta Kuligowska, Odeta Moro – Figurska, Magdalena Stużyńska, Justyna Steczkowska, Ewa Gawryluk, Waldemar Błaszczyk, Marcin Perchuć, Monika Morozowska i wielu innych znanych rodziców.

Zasady konkursu
Każdy obiekt, zgłaszający się do konkursu, zostaje zweryfikowany przez Kapitułę i ubiega się o certyfikat "HOTEL PRZYJAZNY RODZINIE" danej edycji.  Relacje z wizyt członka Kapituły są publikowane na stronie www.dzieckowhotelu.pl.

Członek Kapituły, weryfikując hotel, przyznaje punkty zgodnie z kwestionariuszem, sprawdzając, czy dany obiekt spełnia kryteria edycji. Obiekt, który otrzyma najwięcej punktów w danej kategorii zostaje laureatem tej kategorii. Obiekty, przystępując do konkursu, decydują w jakiej kategorii konkurują.

Kategorie edycji 2011/2012
- najlepszy hotel na wypoczynek i wakacje dla rodziny
- najlepszy hotel miejski dla rodziny
- najlepszy pensjonat dla rodziny
- najlepszy ośrodek wypoczynkowy dla rodziny
- najlepsze letnisko (gospodarstwo agroturystyczne) dla rodziny

Dodatkowo w trakcie trwania konkursu odbywa się głosowanie internautów i gości hotelowych, którzy przyznają statuetkę ulubionemu hotelowi.

Etapy IV edycji kampanii i konkursu 2011/2012

31.05.2012 r. - zamknięcie listy zgłoszeń hoteli do konkursu
31.07.2012 r. – zakończenie weryfikacji obiektów przez Kapitułę
Wrzesień 2012 r. – uroczysta Gala, podsumowanie kampanii i konkursu. Ogłoszenie listy laureatów w poszczególnych kategoriach.  Wręczenie statuetek i certyfikatów dla hoteli, które brały udział w IV edycji.


Komentarze:

Olsztyński hotel „Dyplomat” dołączy do sieci Best Western ...więcej»

Szef Kuchni Hotelu Zamek Ryn na Festiwalu Białej Trufli we Włoszech ...więcej»

Hotel Anders z tytułem Hotel Roku 2014 ...więcej»

Spółka Tatry Mountain Resorts przymierza się do kupna ośrodka narciarskiego na Pilsku ...więcej»

Centra pobytowe Aglomeracji Wrocławskiej powstaną według projektu biura Creoproject ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

I Ogólnopolski Próbny Egzamin Zawodowy już na koniec listopada! ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Twoim zdaniem rok 2014 r. w aspekcie obłożenia będzie dla polskich hotelarzy od poprzedniego:

zdecydowanie lepszy (16%)

lepszy (17%)

podobny (15%)

słabszy (15%)

zdecydowanie słabszy (15%)

nie mam zdania (22%)

A w czym jest rzecz?

2014-12-15, 18:14:58 ~cola

Opisanie również tutaj;...

2014-12-03, 12:24:45 ~Nicosc

Na zdjeciu widac jak bedzie ladnie .No musze przyznac...

2014-12-02, 20:07:14 ~Elzbieta Kozlowska

szukają nowego inwestora śmieszne. Nawet nie wiecie co...

2014-11-28, 21:16:38 ~koko

Daje glowe sciac,ze w 2015 r jeszcze nie rozpocznie sie...

2014-11-21, 10:53:36 ~Pan Wieslaw

Hotel Piano to chyba jeden z ładniejszych hoteli w...

2014-11-13, 12:44:14 ~ana

Stawiam na Łódź! Ostatnie nieodkryte miasto w Polsce :)

2014-11-07, 16:31:04 ~lodziak

dlatego jest wyraźnie napisane bylego KBO

2014-11-02, 19:05:37 ~ja

KBO to było 30 lat temu, nowa nazwa wieżowca to K1

2014-10-27, 16:24:22 ~k1

stat4u

Copyright © 2004-2010 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone   LINKI

O portalu | Polityka prywatności | Partnerzy | Reklama w portalu  | Kontakt