Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Ritz-Carlton na szczycie hoteli cieszących się... | Aktualności hotelarskie ze świata
Ritz-Carlton na szczycie hoteli cieszących się największym zadowoleniem gości
|
Ritz-Carlton, San Francisco, USA
|
Firma hotelowa Ritz-Carlton w dalszym ciągu jest liderem w rankingu grup hotelowych, która najbardziej wyróżnia się w gwarantowaniu zadowolenia gości. Tak przynajmniej wynika z najnowszego badania luksusowego segmentu hotelowego, przeprowadzonego przez JD Power and Associates
Zgodnie z danymi przedstawionymi w raporcie z badania, mimo że stawki hotelowe wciąż rosną, to zadowolenie gości hotelowych spadło o 7 punktów procentowych w stosunku do roku 2011, a zadowolenie z oferowanych pokoi spadło o jeden punkt, do najniższego poziomu w ciągu ostatnich siedmiu lat.
Jednak nie wszystko jeszcze zostało stracone w przypadku branży hotelowej. Niżej wymienione marki hotelowe osiągnęły najlepsze rezultaty w poziomie zadowolenia gości w swoich segmentach:
Luksusowe: The Ritz-Carlton (trzeci rok z rzędu) Ekskluzywne wyższej klasy: Omni Hotels & Resorts Ekskluzywne: Hilton Garden Inn & SpringHill Suites Średniej klasy o pełnej obsłudze: Holiday Inn Średniej klasy o ograniczonej obsłudze: Drury Hotels Ekonomiczne/Budżetowe: Jameson Inn O wydłużonym pobycie: Homewood Suites
Niektóre z kluczowych wniosków wynikających z raportu wskazują, że koszty i opłaty związane z turystyką hotelową ważą istotnie na zadowoleniu gości. Większość z nich uważa, że głównym źródłem niezadowolenia są opłaty internetowe i opłaty kurortowe. Inne obszary irytacji obejmowały: rezerwacje, meldowanie/wymeldowywanie się, czystość pokoi i pomieszczeń ogólnodostępnych, usługi gastronomiczne, ogólna obsługa hotelowa, zaplecze i inne koszty oraz opłaty.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |