|
|
Kolejne 39 polskie obiekty hotelarskie potwierdziły najwyższą jakość obsługi gościa i po pomyślnie przebytym audycie otrzymały godło "Złoty Standard". Wśród najnowszych laureatów znaleźli się: Dwór Mościbrody, Wiśniew, woj. mazowieckie Hotel**** Apollo, Darłowo, woj. zachodniopomorskie Hotel Arena Spa & wellness, Tychy, woj. śląskie Pałac Brunów, Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie Hotel Centralny, Kędzierzyn Koźle, woj. opolskie Hotel Chrobry, Łęczyca, woj. łódzkie Hotel Dąbrówka, Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie Hotel Duo**** SPA, Janów Lubelski, woj. lubelskie Hotel Dziki Potok **** Prestige SPA, Karpacz, woj. dolnośląskie Hotel Karczma Spichrz, Toruń, woj. kujawsko-pomorskie Hotel Korona, Lublin, woj. lubelskie Hotel Modrzewiówka, Lanckorona, woj. małopolskie Hotel Podlasie **, Białystok, woj. podlaskie Hotel Reytan***, Warszawa, woj. mazowieckie Hotel Skalite*** SPA & WELLNESS, Szczyrk, woj. śląskie Hotel Tarnovia S.A., Tarnów, woj. małopolskie Hotel Trzy Korony, Puławy, woj. lubelskie Hotel Wierchomla Ski & Spa Resort, Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie Hotel Vestil Business & Conference***, Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie Hotel Zamek Jan III Sobieski, Rzucewo, woj. pomorskie **** Hotel Zamek Lubliniec, Lubliniec, woj. śląskie Hotel Zdrojowy Pro-Vita, Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie Hotel Zielona Weranda, Wieluń, woj. łódzkie Ilonn Hotel, Poznań, woj. wielkopolskie Mazowsze Medi Spa, Ustroń, woj. śląskie Ośrodek Wypoczynkowy Wezaj, Zatom Nowy, woj. wielkopolskie, Pałac Mierzęcin, Mierzęcin, woj. lubuskie Pałac Saturna Termy Rzymskie, Czeladź, woj. śląskie Pałac Wiechlice, Szprotawa, woj. lubuskie Pałac Zdunowo, Załuski, woj. mazowieckie Pensjonat Piotrawin, Łaziska, woj. lubelskie Platinum Residence, Warszawa, woj. mazowieckie Siedlisko Radziejówka, Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie Villa Greta, Świerzawa, woj. dolnośląskie Villa Hoff Wellness&Spa, Trzęsacz, woj. zachodniopomorskie Villa Pallas, Gdańsk, woj. pomorskie Zamek Królewski we Wschowie, Wschowa, woj. lubuskie Zamek na Skale, Trzebieszowice, woj. dolnośląskie Zespół Dworski Hotel Sarmata***, Sandomierz, woj. świętokrzyskie Już wkrótce na stronie internetowej programu zaprezentowane zostaną profile laureatów. Uroczysta gala wręczenia certyfikatów połączona z konferencją szkoleniową odbędzie się 15 listopada br. w Warszawie.
*** Znak jakości obsługi gości
Ogólnopolski program oceny jakości obsługi gości „Złoty Standard” ma na celu podnoszenie jakości obsługi gości w polskich obiektach hotelowych. Certyfikowane obiekty są wyłaniane w toku szczegółowych i co ważne bezpłatnych audytów, obejmujących najważniejsze obszary funkcjonowania hotelu, w tym: proces rejestracji i obsługi w ogóle, przygotowanie pokoju, poziom obsługi w restauracji, poziom komunikacji w językach obcych, dostępność i atrakcyjność oferty promocyjnej i dodatkowej np. dla grup biznesowych, szkoleniowych czy integracyjnych.
|