Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Luksusowa marka Best Western Premier zdobywa... | Aktualności hotelarskie ze świata
Luksusowa marka Best Western Premier zdobywa świat
|
Best Western Premier 115 Kew Hotel, Melbourne, Australia
|
Best Western International – jedna z największych na świecie sieci hotelowych – konsekwentnie promuje i wprowadza swoją luksusową markę Best Western Premier na nowe rynki całego świata
Best Western Premier – najwyższej klasy marka sieci Best Western - zadebiutowała niedawno w Australii i Rosji, dodając dwa kluczowe rynki do globalnego portfolio tej marki. Hotel Best Western Premier 115 Kew w Melbourne i Best Western Premier Mona Hotel na przedmieściach Moskwy, zwiększyły globalną hotelową kolekcję hoteli Best Western Premier do 146 obiektów w 34 krajach. Oznacza to oszałamiające tempo wzrostu, jakie ta luksusowa marka zapoczątkowała w pierwszym kwartale 2011 r.
"Zgromadzenie w portfolio 150 hoteli Best Western Premier w niecałe dwa lata jest oszałamiającym osiągnięciem, i świadczy o popularności produktu. Klienci na całym świecie, zawsze ufali firmie Best Western, co do podstawowych wartości wygody, komfortu i doskonałej obsługi więc jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować trochę dodatkowego luksusu dla zasługujących na to, naszych gości", powiedział Glenn de Souza, wiceprezes ds. operacji międzynarodowych na Azję i Bliski Wschód w Best Western International.
Oficjalnie uruchomiona w Europie w 2003 roku i ponownie uruchomiona w Azji w 2010 roku, ekskluzywna hotelowa marka Best Western Premier zdobywa obecnie szturmem Azję. Aktualnie funkcjonuje w Azji 26 obiektów Premier - w Chinach, Korei Południowej, Japonii, Tajlandii, Indonezji, na Filipinach, w Malezji, Wietnamie i Indiach, a 20 nowych hoteli w Azji i na Bliskim Wschodzie zostanie otwartych w 2015 roku.
W drugiej połowie 2012 roku, marka Best Western Premier planuje otwarcie swoich hoteli na kilku nowych rynkach, w tym na Dominikanie, Haiti, w Kuwejcie, Kenii i Omanie.
Źródło: Best Western International
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |