Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Badanie AH&LA identyfikuje kluczowe trendy w... | Aktualności hotelarskie ze świata
Badanie AH&LA identyfikuje kluczowe trendy w udogodnieniach, obiektach i programach hotelowych
|
American Hotel & Lodging Association
|
American Hotel & Lodging Association przeprowadziło najbardziej wszechstronne w całej branży badanie tego typu, obejmując ankietą ponad 52.000 amerykańskich obiektów hotelowych w zakresie wyposażenia pokoi, bezpieczeństwa i technologii, usług gastronomicznych, obsługi gości, zrównoważonego rozwoju, ofert obiektowych i w wielu innych dziedzinach. Sponsorowane przez American Hotel & Lodging Educational Foundation (AH & LEF) i wykonywane przez STR badanie, przeprowadzane jest co dwa lata, aby zaprezentować hotelarzom szczegółową analizę branży.
Wśród wielu cennych spostrzeżeń wynikających z analizy badania, znalazły się między innymi następujące uwagi:
Przyjazne wobec środowiska naturalnego praktyki nie tracą na ważności: · 76 procent hoteli stosuje programy wielokrotnego użytkowania pościeli i ręczników · programy oszczędności wody wprowadzone zostały w 75 procentach obiektów
Hotele oferują więcej nowoczesnych rozwiązań technologicznych: · chociaż większość pozytywnych odpowiedzi pochodzi od hoteli z wyższej półki, to 23 procent respondentów oferuje mobilne aplikacje usług hotelowych; · w dalszym ciągu w branży hotelarskiej panuje dominacja OTA (stowarzyszenia organizacji turystycznych), 95 procent uczestników badania korzysta z niezależnych źródeł internetowych do dokonywania rezerwacji;
Hotele są świadome w zakresie problematyki zdrowotnej: · obiekty, które oferują pomieszczenia do ćwiczeń fizycznych i kluby fitness stanowią aż 84 procent hoteli objętych badaniem; · polityka zakazu palenia w hotelach jest coraz bardziej popularna, albowiem 63 procent uczestników stwierdziło, że ich zasoby składają się w 100 procentach z pokoi dla niepalących.
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |