Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Zmiana identyfikacji wizualnej ibis mega brand...

Aktualności hotelarskie z kraju


Zmiana identyfikacji wizualnej ibis mega brand zakończona


Dodano: 2012-08-29

Drukuj

Wyślij



Nowe logotypy ibis mega brand


Dobiegła końca zmiana identyfikacji wizualnej hoteli ibis i Etap w Polsce, która jest częścią ogólnoświatowej strategii rebrandingu, wprowadzonej przez Accor – partnera strategicznego Grupy Hotelowej Orbis. Ze wszystkich fasad obiektów należących do sieci obu marek, zdjęto stare logotypy, a na ich miejsce zostały powieszone nowe, w kształcie kolorowych poduszek: ibis i ibis budget.

Nowe marki
Minął niespełna rok, od momentu wprowadzenia nowej strategii działań w obrębie hoteli ekonomicznych zarządzanych przez Grupę Hotelową Orbis. Zgodnie z jej założeniami, ibis stał się marką dominującą – mega brand, w której skład weszły trzy marki: ibis, ibis Styles - dawny all seasons oraz ibis budget - dawny Etap Hotel. Wszystkie marki ibis łączy wspólne DNA i wartości, do których należą: nowoczesność, prostota oraz dobre samopoczucie, przy wyraźnym rozróżnieniu ofert charakterystycznych dla każdej z nich. Celem nowego projektu jest wzrost zadowolenia klientów, poprawa skuteczności systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego.


                           
Silne marki są nam potrzebne, aby pozyskać nowych klientów, zwiększyć lojalność obecnych i sprostać ciągle ewoluującym oczekiwaniom rynkowym. Goście w dalszym ciągu oczekują znajomego, spójnego produktu hotelowego, który daje im poczucie bezpieczeństwa, nie oznacza to jednak podążania w kierunku standaryzacji. Wręcz odwrotnie, chcemy nadać naszym markom większą elastyczność, dzięki której będziemy mogli zaoferować gościom i franczyzobiorcom różnorodność, której oczekują”- powiedziała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu w Orbis S.A.
   

Zmiana logotypu
Najbardziej zauważalnym elementem dla gości była zmiana logotypu. Z każdego z 17. hoteli ibis i Etap w Polsce, zdjęto dawne neony, by zawiesić w ich miejsce podświetlane czerwone i niebieskie poduszki. Gdyby stare logotypy, a było ich w sumie 126, postawić jeden na drugim, miałyby w sumie 300 metrów, czyli znacznie więcej niż Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Bez problemów można byłoby także ustawić z nich jeden z najwyższych budynków na półkuli południowej, bo właśnie niewiele mniej niż 300 metrów wysokości ma Eureka Tower w Australii.

Kampania informacyjna
Operacji zmiany identyfikacji wizualnej towarzyszyła zakrojona na szeroką skalę kampania informacyjna prowadzona przez ostatnie miesiące. Jej celem było wyjaśnienie istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich. Działania reklamowe obejmowały takie kanały komunikacji jak outdoor, online, social media i media drukowane. Promocja została wzmocniona również za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji np. eventu typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywanych kodów QR.

5 nowych hoteli
Realizacja strategii rebrandingu została połączona z otwarciem 5. nowych hoteli pod nowymi logotypami. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce i na Litwie zwiększyła się z 17. do 22. Nowe obiekty, które otwarto jako kompleks 2. hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Piąty obiekt zarządzany przez Grupę Hotelową Orbis– ibis Kaunas Centre, został otwarty w Kownie na Litwie.

Rok 2012 był dla nas szczególny pod względem zdynamizowania i rozwoju sieci hoteli ekonomicznych. Otwarcie 5. nowych obiektów to bardzo istotne wzmocnienie naszej pozycji lidera na rynku. Dzięki nowej architekturze marek, chcemy w pełni wykorzystać potencjał segmentu ekonomicznego, który jest kluczowy dla naszej Grupy.”- podsumowała Joanna Świerkosz.
 
Źródło: Public Dialog - 28.08.2012


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji