Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Starwood: Szanse i bariery rozwoju w Polsce | Aktualności hotelarskie z kraju
Starwood: Szanse i bariery rozwoju w Polsce
|
Sheraton Sopot Hotel Conference Center & SPA (fot. hotelispa.pl)
|
W wywiadzie z Thomasem Schoenem, dyrektorem generalnym sieci Starwood Hotels & Resorts w Polsce, zamieszczonym przez portal Property News dowiadujemy się między innymi, jak grupa ocenia sytuację branży hotelarskiej na świecie i w Europie, no i oczywiście w Polsce
Zdaniem Thomasa Schoena rynek hotelarski w Polsce jest w miarę stabilny, mimo dającego się zauważyć spowolnienia gospodarczego w Europie. Nie notuje się obecnie niekorzystnych jeszcze parę lat temu tendencji do ograniczania organizacji kongresów, czy podróży biznesowych.
Firma Starwood negocjuje aktualnie kontrakty na przyszły rok, spotyka się z klientami i gromadzi informacje na temat ich sytuacji i planów. Wstępnie wynika już z nich większe zainteresowanie Polską chińskich firm i podróżnych z Bliskiego Wschodu. To zainteresowanie z kolei wpływa na inwestycje hotelowe, szczególnie w duże kompleksy z infrastrukturą sportową i ośrodkami spa, położonymi w sąsiedztwie dużych miast.
Według opinii dyrektora, inwestorzy spotykają się w Polsce z trudnościami w finansowaniu dużych inwestycji, w tym oczywiście hoteli. Dostrzega również niedostatki w infrastrukturze, choć ta uległa wyraźnej poprawie w związku z organizacją turnieju Euro 2012. Szans rozwoju dla hotelarstwa upatruje natomiast w promocji, którą Polska zyskała dzięki ostatnim wydarzeniom takim jak Prezydencja w Unii Europejskiej i Euro 2012.
Do najważniejszych wydarzeń Grupy Starwood w Polsce, Thomas Shoen, zalicza: remont hotelu Bristol w Warszawie, otwarcie Lounge Baru na tarasie widokowym hotelu Sheraton oraz Club Lounge w sopockim Sheratonie z widokiem na molo. Dyrektor Shoen powiedział również, że firma rozgląda się na rynku i szuka atrakcyjnych lokalizacji i partnerów.
Źródło: Property News – 03.09.2012
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |