Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotele Radisson Blu wprowadzają koncept...

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotele Radisson Blu wprowadzają koncept Experience Meetings


Dodano: 2012-09-30

Drukuj

Wyślij


Experience Meetings to nowy koncept łączący najlepsze doświadczenia marki Radisson Blu w branży spotkań. Opiera się na trzech nowatorskich filarach określanych jako BRAIN FOOD, BRAIN BOX, CONNECTIVITY. Nowy koncept spotkań jest dostępny w 255 hotelach Radisson Blu w 55 krajach na świecie, w tym w sześciu na terenie Polski – w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie.

Radisson Blu, największa w Europie marka prestiżowych hoteli znana już z najwyższej klasy usług, uruchomiła właśnie swój nowatorski koncept Experience Meetings. Określana w ten sposób nowa formuła spotkań łączy najlepsze doświadczenia sieci w tej branży. Obejmuje całokształt działań od doboru sali konferencyjnej, poprzez zapewnienie odpowiedniego cateringu, po najwyższy standard obsługi i zgodność z koncepcją zrównoważonego rozwoju. Experience Meetings to najnowsza oferta dostępna w 255 hotelach marki Radisson Blu na świecie, w tym w sześciu hotelach w Polsce – w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Obejmuje w sumie ponad 2200 sal konferencyjnych w 55 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).



"Segment spotkań jest dla nas kluczowy. Nowy koncept Experience Meetings zapewnia naszym gościom spójny, wysoki standard oferowanych przez nasze hotele produktów i usług – od pierwszego aż do ostatniego etapu ich realizacji. Jednocześnie idea ta wspiera nasze ambitne działania nakierowane na generowanie przychodów" – mówi Olivier Jacquin, Senior Vice President Sales, Marketing and Distribution w Grupie Rezidor, która jest operatorem sieci Radisson Blu w regionie EMEA.

Nowa koncepcja "Experience Meetings" rozpoczyna się już na poziomie planowania i rezerwacji. Na tym etapie niezależnie od wielkości i lokalizacji spotkań marka Radisson Blu maksymalnie ułatwia swoim klientom wybór miejsca i sali. W tym celu wprowadza między innymi internetowy katalog powierzchni konferencyjnych dostępny w formie wyszukiwarki na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com . Wkrótce także dostępne będą rozszerzone strony internetowe poszczególnych hoteli wraz z obrazowymi planami oferowanych sal konferencyjnych przygotowanymi w technologii 3D.

Trzy filary składające się na koncept Experience Meetings to:
BRAIN FOOD – czyli właściwy pokarm dla mózgu. To innowacyjne podejście opracowane przez wykwalifikowanych kucharzy i dietetyków. Odpowiednia żywność serwowana podczas spotkań zwiększa wydajność, zdolność koncentracji i szybkość myślenia, a także obniża poziom stresu. Słowem – stanowi o udanym przebiegu spotkań. Składają się na nią świeże, dobrze zbilansowane potrawy, przygotowane z dostępnych lokalnie produktów o niskiej zawartości tłuszczu i cukru. Podawane są między innymi doskonale przyrządzone ryby, pełnoziarniste pieczywo, świeże owoce i warzywa.

BRAIN BOX – czyli nieszablonowe myślenie. By uczestnicy spotkania w jak największym stopniu wykorzystywali swoją kreatywność, hotele Radisson Blu oferują im sale konferencyjne zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności pracy i wyzwolenia kreatywności. Wystrój sali angażuje wszystkie zmysły. Obejmuje ściany, na których można pisać, stymulujące umysł kolory, meble i udogodnienia zapewniające warunki do twórczego myślenia.

CONNECTIVITY – czyli bezpłatna łączność. Obejmuje niezawodny i bezpłatny dostęp do szybkiego internetu dla wszystkich uczestników spotkań i gości hotelowych.

Uczestnicy spotkań organizowanych w hotelach Radisson Blu mogą w ich trakcie wziąć udział w działaniach z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu – miedzy innymi poprzez ograniczenie użycia papieru. Organizatorzy po przeprowadzonym spotkaniu otrzymają dodatkowo informację na temat zużycia dwutlenku węgla podczas swojego wydarzenia.

Wszystkie te elementy uzupełniają filozofię działania hoteli Radisson Blu – „Yes I Can!”, która obejmuje pozytywne i proaktywne podejście oraz gwarantuje 100%-ową gwarancję satysfakcji każdego gościa.

Źródło: Rezidor - 29.09.2012


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji