Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Koncepcja smart budget filarem marki turystycznej...

Aktualności hotelarskie z kraju


Koncepcja smart budget filarem marki turystycznej Karkonosze


Dodano: 2012-10-08

Drukuj

Wyślij



Okolice Jeleniej Góry (fot. plfoto.com)


Wkrótce już rynek turystyczny bogatszy będzie o nową markę – Karkonosze, skupiającą dziesięć samorządów powiatu jeleniogórskiego, które postanowiły stworzyć spójny wizerunek regionu Karkonosze – czytamy w Portalu PR – 24PR

Miasta i gminy powiatu jeleniogórskiego włącznie z Jelenią Górą nawiązały partnerską współpracę, której celem jest promocja regionu, stworzenie oferty dopasowanej do potrzeb różnych grup docelowych oraz budowa silnej, rozpoznawalnej marki.

W ciągu najbliższych trzech lat, po zakończonym już etapie identyfikacji wizualnej, planowany jest proces przekształcenia nowego logotypu Karkonoszy w wyjątkową markę o bogatej ofercie turystycznej wraz z ofertą wycieczek, tras turystycznych oraz całych pakietów pobytowych.

Jednym z elementów tego programu będzie wdrożenie systemu certyfikatów, mającego na celu zbudowanie bazy hoteli, restauracji i innych atrakcji turystycznych godnych polecenia. Certyfikat przyznawany będzie obiektom ciekawym i dobrym jakościowo oraz produktom związanym z regionem. „Niezwykle istotne jest dla nas przygotowanie szerokiej oferty turystycznej, przy współpracy i na bazie opinii odwiedzających. Chcemy budować markę przy współudziale turystów i mieszkańców tego regionu” – powiedział Starosta Powiatu Jeleniogórskiego, Jacek Włodyga.



Wyjątkowość strategii stworzonej na potrzeby marki Karkonosze polega na tym, że powstała ona na bazie koncepcji smart budget. Zaplanowane działania realizowane będą w ten sposób, aby przy możliwie niskich kosztach dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Aby to osiągnąć przewiduje się korzystanie z takich kanałów komunikacyjnych, jak: media relations, social media oraz eventy – konkursy, konferencje prasowe, warsztaty czy study tours dla blogerów i dziennikarzy.


Źródło: 24PR.pl – 04.10.2012


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji