Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Koncepcja smart budget filarem marki turystycznej... | Aktualności hotelarskie z kraju
Koncepcja smart budget filarem marki turystycznej Karkonosze
|
Okolice Jeleniej Góry (fot. plfoto.com)
|
Wkrótce już rynek turystyczny bogatszy będzie o nową markę – Karkonosze, skupiającą dziesięć samorządów powiatu jeleniogórskiego, które postanowiły stworzyć spójny wizerunek regionu Karkonosze – czytamy w Portalu PR – 24PR
Miasta i gminy powiatu jeleniogórskiego włącznie z Jelenią Górą nawiązały partnerską współpracę, której celem jest promocja regionu, stworzenie oferty dopasowanej do potrzeb różnych grup docelowych oraz budowa silnej, rozpoznawalnej marki.
W ciągu najbliższych trzech lat, po zakończonym już etapie identyfikacji wizualnej, planowany jest proces przekształcenia nowego logotypu Karkonoszy w wyjątkową markę o bogatej ofercie turystycznej wraz z ofertą wycieczek, tras turystycznych oraz całych pakietów pobytowych.
Jednym z elementów tego programu będzie wdrożenie systemu certyfikatów, mającego na celu zbudowanie bazy hoteli, restauracji i innych atrakcji turystycznych godnych polecenia. Certyfikat przyznawany będzie obiektom ciekawym i dobrym jakościowo oraz produktom związanym z regionem. „Niezwykle istotne jest dla nas przygotowanie szerokiej oferty turystycznej, przy współpracy i na bazie opinii odwiedzających. Chcemy budować markę przy współudziale turystów i mieszkańców tego regionu” – powiedział Starosta Powiatu Jeleniogórskiego, Jacek Włodyga.
Wyjątkowość strategii stworzonej na potrzeby marki Karkonosze polega na tym, że powstała ona na bazie koncepcji smart budget. Zaplanowane działania realizowane będą w ten sposób, aby przy możliwie niskich kosztach dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Aby to osiągnąć przewiduje się korzystanie z takich kanałów komunikacyjnych, jak: media relations, social media oraz eventy – konkursy, konferencje prasowe, warsztaty czy study tours dla blogerów i dziennikarzy.
Źródło: 24PR.pl – 04.10.2012
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |