Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Marriott gwarantuje nowe doświadczenia w lobby...

Aktualności hotelarskie ze świata


Marriott gwarantuje nowe doświadczenia w lobby swoich hoteli


Dodano: 2012-10-15

Drukuj

Wyślij



Projekt nowego doświadczenia w lobby hoteli Marriott


Następna generacja turystów twierdzi, że chce mieć większą możliwość wyboru i więcej elastycznych opcji ze strony obiektów hotelarskich. Nie chcą wybierać między salą konferencyjną, a restauracją / barem, w lokalnym obiekcie, aby spotkać się ze współpracownikami lub przyjaciółmi w celach biznesowych, bądź wypoczynkowych. Aby sprostać ich oczekiwaniom, Marriott Hotels & Resorts przyspiesza wprowadzanie nowych doświadczeń w hotelowych lobby, oferujących styl, komfort, wygodę i rozrywkę dla nowej generacji turystów.

Po raz pierwszy wprowadzone w 2007 roku, model lobby jest już dostępny w 190 z ponad 500 obiektów sieci Marriott Hotels & Resorts. Marka spodziewa się, że 70 procent jej światowego portfela będzie wyposażonych w nowy styl obsługi hotelowych lobby w terminie do końca 2013, a 80 procent do końca 2014 roku.

"Dzisiejsza generacja mobilnych turystów łączy pracę z zabawą, pozostając w kontakcie z rodziną, przyjaciółmi i pracą przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu," powiedział Paul Cahill, wiceprezes, Marriott Hotels & Resorts. "Syntetyzując badania naszych klientów z bogactwem wiedzy, jaką o nich mamy jako gospodarze, opracowaliśmy nowy styl doświadczeń, na jakie mogą liczyć goście w hotelowych lobby Marriotta. Jest to strategiczne i kompleksowe podejście do projektowania, technologii i obsługi, które są naprawdę istotne dla nowego pokolenia turystów."



Centralnym elementem nowego doświadczenia w lobby jest program gastronomiczny obejmujący całodzienne restauracje i spersonalizowane hotelowe bary. Bar serwujący rano śniadania przekształca się stopniowo wraz z upływem dnia w lokal serwujący specjalne gatunki piwa, innowacyjne koktajle i jest także miejscem degustacji win, na koniec dnia. Lokalne składniki potraw i specyficzne elementy menu dają gościom poczucie smaku adekwatne do miejsca, w którym przebywają.


Źródło: Marriott International


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji