Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Onyx ujawnia globalną strategię brandingową i...

Aktualności hotelarskie ze świata


Onyx ujawnia globalną strategię brandingową i marketingową


Dodano: 2012-11-07

Drukuj

Wyślij



Amari Hua Hin w Tajlandii


Onyx Hospitality Group z siedzibą w Tajlandii poinformowała o swojej strategii budowania marki i strategii marketingowej, kształtujących znajdujące się pod jej zarządem hotelowe marki, w tym Amari, Ozo, Shama i Saffron.

Onyx powstał w 2010 roku w celu stworzenia platformy dla rozwoju wielu marek, wykraczających w swej działalności poza Tajlandię, poszukujących możliwości zarządzania obiektami hotelowymi w Azji i na Bliskim Wschodzie. Jednocześnie, Onyx uruchomił również dwie nowe marki hotelowe: luksusową markę - Saffron i markę o wybranych usługach, o nazwie Ozo. Marki te uzupełniły pozostałe, o ustalonej pozycji rynkowej: średniej i wyższej klasy markę Amari. Następnie, na jesieni 2010 Onyx pozyskała do swojego portfolio markę serwisowanych apartamentów - Shama, uzupełniającą ofertę grupy.

Pierwszym obiektem, który w pełni wprowadza nowe inicjatywy firmy Onyx jest 223-pokojowy Amari Hua Hin, otwarty w sierpniu 2012 roku. Duncan Webb, dyrektor ds. marki i komunikacji w firmie Onyx, wyjaśnił: "przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badania całego regionu Azji i Pacyfiku, w trakcie których rozmawialiśmy z gośćmi, którzy regularnie korzystają z naszego segmentu rynkowego i dowiedzieliśmy się, jakie są ich potrzeby i oczekiwania wobec hoteli. Na podstawie tego badania jasno zdefiniowaliśmy naszą bazę klientów i określiliśmy kilka podstawowych zadań, realizacja których będzie miała na celu poprawę ogólnego doświadczenia gości, od przyjazdu do hotelu, po wymeldowanie się z niego."



"Chcemy wykreować niezapomniane, odkrywcze wrażenia z podróży turystycznych, w trakcie których nasi goście poznawać będą nowoczesną Azję, w jej najlepszym wydaniu. Po uruchomieniu hotelu Amari Hua Hin czymś niesamowitym było uczestniczenie w procesie urzeczywistniania naszych koncepcji, które jak się okazuje odniosły sukces sądząc z opinii wyrażanych przez naszych gości."


Źródło: Onyx Hospitality Group


Komentarze:

Sieć delikatesów Fauchon otworzy swój pierwszy hotel w Paryżu ...więcej»

Rotana podpisuje umowy na zarządzanie hotelami w Dubaju i Sarajewie ...więcej»

Radisson Blu melduje się w belgijskiej Brugii – Wenecji Północy ...więcej»

Bless Collection Hotels - nowa marka hiszpańskiej Palladium Hotel Group ...więcej»

Radisson Collection wita w swoim portfelu historyczny gruziński obiekt w Tsinandali ...więcej»

Jak perfekcyjnie przygotować łóżko – Konkurs housekeepingu 2011 na słanie łóżek ...więcej»

Szanghaj wita pierwszy hotel kapsułowy ...więcej»

Szwajcarskie szkoły hotelarskie najlepsze na świecie ...więcej»

Nazistowski hotel zamieni się luksusowy hotel ...więcej»

Najdroższy hotel na świecie znajduje się na Seszelach ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji