Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Chopin Hotel Cracow podnosi standardy

Aktualności hotelarskie z kraju


Chopin Hotel Cracow podnosi standardy


Dodano: 2012-12-07

Drukuj

Wyślij


3-gwiazdkowy Chopin Hotel Cracow Old Town nieustannie podnosi standardy swoich usług. Nowa General Manager Ewa Nowakowska przykłada dużą wagę nie tylko do zwiększenia atrakcyjności oferty, ale również do podnoszenia kwalifikacji swojego zespołu. 

Chopin Hotel Cracow Old Town to hotel z ugruntowaną pozycją na rynku krakowskim, mimo tego nie ustaje w dążeniu do podnoszenia standardu usług. W ostatnim czasie w hotelu zostało wprowadzonych kilka udogodnień, m.in. wszystkie pokoje typu superior doposażono w zestaw do parzenia kawy i herbaty.



Pierwsze tygodnie mojej pracy spędziłam na przyjrzeniu się sytuacji hotelu oraz wsłuchaniu się w potrzeby naszych gości i klientów. Chcę, aby potencjał tego obiektu oraz jego doświadczonego zespołu był w pełni wykorzystywany.” – zapewnia Ewa Nowakowska, dla której komunikacja dwustronna z gośćmi oraz klientami jest podstawą działania hotelu. W celu usprawnienia tego procesu, każdy organizator konferencji bądź spotkania w Chopin Hotel Cracow Old Town jest proszony o wypełnienie „Ankiety satysfakcji gościa konferencyjnego”. Kwestionariusz zawiera pytania dotyczące całego procesu obsługi – od przyjęcia zapytania ofertowego przez realizację po kontakt po wykonaniu zlecenia. Ankiety trafiają od razu do koordynatora ds. bankietów, który wraz z General Manager regularnie analizuje je i reaguje na potrzeby klientów.

Otwartość na opinie gości to znak rozpoznawczy hotelu. Podobnie jak podnoszenie standardów obsługi poprzez regularne szkolenia zespołu: kelnerów, sprzedawców czy recepcjonistów. Rozwój pracowników jest jedną z najważniejszych wartości całej sieci Vienna International Hotels & Resorts. Program szkoleniowy obejmuje wewnętrzne treningi, w czasie których doświadczeni pracownicy przekazują swoją wiedzę młodszym, jak również zewnętrzne oferowane w ramach VI Academy.

Źródło:
Vienna International Hotels & Resorts Oddział w Polsce  - 6.12.2012


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji