Strona główna » Aktualności hotelarskie ze świata » Centara uruchamia nową markę | Aktualności hotelarskie ze świata
Centara uruchamia nową markę
|
Kadra kierownicza Centara Hotels & Resorts
|
Centara Hotels & Resorts uruchomiła nową hotelową markę, COSI Hotels, zaprojektowaną dla świadomych ekonomicznie turystów, którzy najczęściej dokonują wszystkich swoich rezerwacji w sieci, szukając przyjaznych dla kieszeni cen zakwaterowania. Otwarcie pierwszego COSI Hotel przewiduje się na rok 2015, a do roku 2020, Centara planuje uruchomienie przynajmniej 30 takich obiektów. Thirayuth Chirathivat, dyrektor generalny Centara Hotels & Resorts, powiedział, że projekt nowej marki został opracowany w związku z gwałtownym wzrostem gospodarczym w obrębie regionu Azji i Pacyfiku, co zwiększyło ilość krajowych i międzynarodowych podróży.
"Centara Hotels & Resorts dostrzegają dużą szansę dla rozwoju nowej marki która powinna znaleźć swoją niszę w segmencie ekonomicznym. Obecnie jesteśmy w trakcie kształtowania marki i rozwoju produktów dla COSI Hotels.", powiedział Thiyaruth Chirathivat.
Suparat Uahwatanasakul, wiceprezes ds. rozwoju Biznesu w Centara International Management Ltd., wyjaśnił znaczenie COSI jako:
C - Comfortable - komfort O - Open – otwartość i dostępność produktu S - Sensitive – rozsądny i przyjazny cenowo i ekologicznie I - Individual – każdy, indywidualny turysta jest dla marki równie ważny
Centara Hotels & Resorts jest największym operatorem hotelowym w Tajlandii, dysponując 44 hotelami wysokiej klasy i klasy deluxe znajdującymi się we wszystkich głównych turystycznych lokalizacjach w królestwie. Inne czołowe kurorty na Malediwach, indyjskich Himalajach, Filipinach, Wietnamie, Indonezji, Bali, Mauritiusie i na Oceanie Indyjskim wchodzą w skład portfolio firmy obejmującego ogółem 58 hoteli.
Źródło: Centara Hotels & Resorts
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |