Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Kolejny nieuczciwy klient hotelu zatrzymany | Aktualności hotelarskie z kraju
Kolejny nieuczciwy klient hotelu zatrzymany
|
Policja zatrzymała nieuczciwego klienta hotelu (fot. gp24.pl)
|
Tym razem ofiarą padł jeden z hoteli na gdańskim Przymorzu. Mężczyzna który skorzystał z dwóch noclegów, wymknął się z hotelu pod pretekstem pobrania gotówki z banku i nie wrócił już, żeby uregulować należność – donosi portal GP24.pl
Nieuczciwym klientem okazał się 41-letni mieszkaniec Sopotu. Oszust wyszedł z hotelu twierdząc, że musi pobrać pieniądze z banku, żeby zapłacić za dwa noclegi, z których skorzystał w hotelu.
Kiedy jego nieobecność przedłużała się, kierowniczka hotelu powiadomiła policję o wyłudzeniu usługi na kwotę 280 złotych za dwudniowy pobyt w hotelu.
Policja po podjęciu stosownych działań ustaliła jednak tożsamość nieuczciwego klienta i następnego dnia po incydencie, zatrzymała 41-latka w Sopocie. Jeszcze tego samego dnia postawiono mu odpowiednie zarzuty. Przy okazji wyszło również na jaw, że zatrzymany był już karany w przeszłości za podobne czyny. Obecnie grozi mu kara pozbawienia wolności do 8 lat.
Źródło: GP24.pl – 15.01.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |