Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Firma Schindler zawarła porozumienie z... | Aktualności hotelarskie z kraju
Firma Schindler zawarła porozumienie z poszkodowanymi w wyniku awarii windy
|
Hotel Rzeszów (fot. gazeta.pl)
|
Awaria windy w Hotelu Rzeszów wydarzyła się 19 stycznia tego roku tuż po starcie windy, kiedy grupa pasażerów zamierzała udać się do hotelowego pomieszczenia, w którym odbywała się akcja promocyjna. Zatrzaśnięte w windzie osoby musiały czekać półtorej godziny na pomoc – przypomina portal Nowiny24.pl
Dziewięć starszych osób postanowiło wybrać się na pokaz promocyjny odbywający się w jednym z pomieszczeń hotelowych, ale nigdy tam nie dotarli ponieważ utknęli w zablokowanej windzie.
Po zakończeniu akcji ratunkowej, jedna z osób trafiła do szpitala. Władze hotelu poinformowały o sprawie producenta windy, firmę Schindler, która ustaliła, że powodem awarii było przeciążenie dźwigu.
W wyniku rozmów z poszkodowanymi ustalono, że osoby te, w ramach rekompensaty otrzymają bony zakupowe. - Otrzymaliśmy od nich bony na zakupy o wartości 500 zł. Wyjaśniliśmy też sporne kwestie dotyczące tej przykrej sprawy - powiedział Jan Trzpit, jeden z poszkodowanych.
Źródło: Nowiny24.pl – 17.02.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |