Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Starwood w Polsce robi swoje – mimo... | Aktualności hotelarskie z kraju
Starwood w Polsce robi swoje – mimo spowolnienia gospodarczego
|
Sheraton Sopot Hotel w Sopocie (fot. sheraton.pl)
|
Mimo niesprzyjających warunków gospodarczych sieć hotelowa Starwood Hotels & Resorts w Polsce dba o swoje interesy wykonując niezbędne remonty i modernizacje w obiektach przez siebie zarządzanych. Firma poszukuje ponadto inwestorów, dzięki którym możliwe byłyby otwarcia kolejnych obiektów w nowych lokalizacjach – relacjonuje portal Property News.pl
Już w przyszłym miesiącu ruszą prace remontowe sal bankietowych w warszawskim hotelu Sheraton. Planowany koszt remontu to około 500 tysięcy euro. W jego wyniku ulegną zmianie elementy dekoracyjne na ogromnej powierzchni około 2 tysięcy metrów kwadratowych.
- Naszym głównym celem jest obecnie personalizacja oferty i budowanie lojalności naszych klientów. Musimy skoncentrować się na wyróżnianiu marki Sheraton w Polsce - powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
W poczet innych wysiłków inwestycyjnych wpisują się między innymi: otwarcie nowej restauracji InAzia o profilu azjatyckim w hotelu Sheraton w Warszawie; remont centrum fitness w hotelu Westin Warsaw; nowy Sheraton Club Lounge z widokiem na molo w hotelu Sheraton w Sopocie oraz dodatkowy apartament dla gości zatrzymujących się w hotelu na wydłużony pobyt.
Gonçalo Duarte Silva poinformował również o intensywnych poszukiwaniach inwestorów, przy pomocy których można byłoby otworzyć nowe hotele we Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. W perspektywie znajduje się wprowadzenie na polski rynek marek Aloft i Four Points by Sheraton.
Źródło: Property News.pl – 17.06.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |