Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Polish Prestige Hotels & Resorts stawia na social... | Aktualności hotelarskie z kraju
Polish Prestige Hotels & Resorts stawia na social media
|
|
Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zdaje się o tym wiedzieć Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej program marketingowy Polish Prestige Hotels & Resorts, który właśnie zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.
„Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania” – mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels.
Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/PolishPrestigeHotels. „W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich” – dodaje Monika Trojan.
Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.
Źródło: Feniks Media Group - 20.06.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |