Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Wirtualny Concierge w hotelach Novotel | Aktualności hotelarskie z kraju
Wirtualny Concierge w hotelach Novotel
|
|
Novotel jest marką, która wyznacza trendy w hotelarskim wzornictwie i innowacjach. Oferując kolejne rozwiązanie potwierdza, że jest w tym względzie wzorem do naśladowania. Tym razem na gości hoteli Novotel czeka wirtualny concierge, który został uruchomiony w czerwcu tego roku.
Usługa stopniowo wdrażana jest w 100 obiektach Novotel zanim zostanie wprowadzona w całej sieci. Wirtualny concierge dostępny jest na ekranach w lobby. Goście mogą używać go do przeglądania informacji na temat marki i hoteli. Mogą również uzyskać adresy ciekawych miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, itp.), praktyczne informacje dotyczące prognozy pogody czy lotu, a także szereg innych innowacyjnych usług, w tym wysyłania wirtualnych pocztówek.
We wrześniu br. marka Novotel planuje wprowadzić usługę wirtualnego concierge jako aplikację mobilną. Goście będą mogli ściągnąć ją za darmo na swoje urządzenia z systemami Android i iOS Apple. Pozwoli im to na korzystanie z usługi na terenie całego w hotelu.
Źródło: Public Dialog - 15.07.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |