Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Więcej własnych marek Makro na potrzeby branży... | Aktualności hotelarskie z kraju
Więcej własnych marek Makro na potrzeby branży HoReCa
|
Produkty marki Horeca Select na potrzeby branży HoReCa
|
Firma Makro Cash & Carry powiększa asortyment własnych produktów, które przeznaczone są dla odbiorców z grupy HoReCa. Obecnie asortyment ten gromadzi już około 2000 produktów i systematyczne rośnie – pisze Portal Spożywczy.pl
- Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. Ich oferta w Makro gwarantuje klientom Horeca możliwości obniżenia kosztów prowadzenia biznesu gastronomicznego i podniesienia jakości oferty - mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego Makro Cash & Carry.
Asortyment produktów Makro obejmuje między innymi takie marki, jak Horeca Select, Aro, H-line czy Rioba.
Dużą grupę produktów zarówno spożywczych, jak i przemysłowych, zorientowanych na potrzeby restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn, reprezentuje marka Horeca Select. Sygnowanych nią jest już ponad 1000 produktów.
Źródło: Portal Spożywczy.pl – 29.07.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |