Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » 40 dni pełnych niespodzianek na 40 urodziny...

Aktualności hotelarskie z kraju


40 dni pełnych niespodzianek na 40 urodziny Mercure!


Dodano: 2013-10-04

Drukuj

Wyślij



Mercure Hotels


Po kilku miesiącach od prezentacji nowego wizerunku, marka Mercure zaprasza gości do wspólnego świętowania swoich 40. urodzin. Przez 40 dni, od 16 września do 25 października br., ponad 700 hoteli w 51 krajach świętuje  jubileusz. Zachowując podstawowe wartości, jakimi są autentyczność, zaangażowanie oraz promowanie lokalnej kultury, hotele Mercure zaplanowały liczne atrakcje dla swoich gości w tym czasie.

40 urodziny w Polsce
Z okazji 40. urodzin marki hotele Mercure zaplanowały 40 dni pełnych wyjątkowych i uroczystych imprez, a także wydarzeń inspirowanych lokalnymi tradycjami, które z pewnością oczarują gości, zarówno tych młodszych, jak i tych trochę starszych. W Mercure Warszawa Grand urodzinowy wieczór umilał gościom zespół muzyczny Jazz Band, Mercure Zamość Stare Miasto z kolei zaprosił dzieci do udziału w plastycznym konkursie urodzinowym, a Mercure Opole serwuje welcome drinka dla gości, którzy także w tym roku kończą 40 lat. We wszystkich hotelach na gości czekał urodzinowy tort zachęcający do wspólnego świętowania.

Goście podróżujący po Polsce, mogą liczyć jak zawsze na wyjątkową obsługę w każdym z 18 hoteli Mercure w Polsce. Niemniej jednak z okazji urodzin marki przygotowaliśmy liczne promocje i oferty specjalne. Nasi goście mogą nabyć okolicznościowe wino przygotowane specjalnie z okazji urodzin Mercure. Do każdej filiżanki kawy dodajemy ręcznie robione praliny przygotowane w limitowanej edycji urodzinowej o smaku świeżego imbiru z pomarańczą. Śniadania Mercure to na co dzień bogactwo smaków, ale przez te 40 dni na gości będzie czekało specjalne urodzinowe śniadanie - jajecznica z wędzonym łososiem.”- powiedziała Joanna Świerkosz  Wicedyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu oraz Zarządzania Przychodami na Polskę i Kraje Nadbałtyckie, Orbis Grupa Hotelowa.

40 lat i 40 dni pełnych niespodzianek!
Od Rio do Moskwy, w Europie i na Bliskim Wschodzie, w każdym miejscu hotele Mercure, przygotowują się do uroczystych obchodów urodzin. W każdym kraju na gości czekają inne niespodzianki.

We wszystkich z 232 hotelach Mercure we Francji goście będą mieli okazję skosztować lampki wina Gourmand oraz trzech słodkich lub słonych przekąsek, które zagościły w urodzinowym menu. Podczas świętowania w wielkiej Karcie Win Mercure pojawi się także wino Frank Phélan ze szczepu Saint-Estèphe, wyselekcjonowane przez „Bettane & Desseauve”. Z okazji obchodów hotele Mercure we Francji nie tylko oferują butelkę tego wina w korzystnej cenie 29.90 euro, ale także serię degustacji win opartych właśnie na tym szczepie. W ofercie Mercure Abu Dhabi, pojawiło się specjalne urodzinowe menu, w którym goście znajdą lokalny specjał, jakim jest Camel Blanquette. W Brazylii, wszystkie hotele oferują  zniżkę 40% obowiązującą w okresie trwania obchodów. Na tę okazję został też wydany przewodnik przedstawiający 40 najciekawszych miejsc w Ameryce Łacińskiej, który rozdawany jest gościom, by zachęcić ich do odkrywania najpiękniejszych zakątków tego regionu. Hotele Mercure w Niemczech proponują specjalne menu, składające się m.in. z tradycyjnego niemieckiego piwa i olbrzymiej  kanapki, natomiast w Chinach, przez 40 dni, Mercure Chengdu wszystkim swoim gościom, którzy urodzili się w 1973 roku, proponuje kolację na koszt hotelu.



Najważniejsze wydarzenia w historii marki Mercure
1973        Otwarty zostaje pierwszy hotel Mercure
1975        Accor przejmuje hotele Mercure i umieszcza tę sieć w swoim portfolio
1983        Mercure zaczyna ekspansję w Europie, otwiera hotele w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii. Wprowadza kartę win Grands Vins Mercure
1989        W Brukseli zostaje otwarty 100. hotel Mercure, co stanowi potwierdzenie siły marki
1993        Sieć ma już ponad 200 hoteli w 15 krajach Europy
1993        Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Warszawa F. Chopin
1994        Ekspansja na inne rejony świata: otwarte zostają hotele na Bliskim Wschodzie, w południowo - wschodniej Azji i w Australii
2003        Mercure otwiera hotele w takich krajach jak Szwajcaria, Japonia, Katar. Sieć Mercure liczy ponad 700 hoteli w 47 krajach
2008        Mercure zmienia kierunek rozwoju i potwierdza pozycję wśród średniej klasy hoteli, wzmacniając swoją rangę jako jednego z największych graczy na rynku
2009        Mercure otwiera pierwszy hotel w Indiach, w Bangalore
2010        Sieć Mercure jest obecna w 50 krajach. Zostaje otwarty pierwszy hotel na Słowacji, w Bratysławie
2013        Sieć Mercure w Polsce liczy 18 obiektów

Mercure w skrócie
Nazwa            Mercure
Opis               Wiodąca marka Accora w segmencie klasy średniej
Liczba hoteli   746 w 51 krajach
Data powstania     1973
Wartości        Autentyczność,  Ciekawość, Zaangażowanie
Cechy wyróżniające    Gwarancja autentyczności i wysokiej jakości
Nowości         Zapraszamy gości na całym świecie do wspólnego świętowania naszych 40 urodzin, dając kolejną szansę na poznanie i odkrycie nas na nowo!

***
Mercure to średniej klasy, niestandardowa marka należąca do Accor, wiodącego na świecie operatora hotelowego dysponującego 3 500 hotelami, zatrudniającego 160 000 pracowników w 92 krajach. Hotele Mercure są unikalne, zakorzenione w lokalnych społecznościach, spełniają wspólne normy jakości i są prowadzone przez hotelarzy pasjonatów. Bez względu na to, czy znajdują się w głównych ośrodkach miejskich, nad morzem, czy w górskich resortach oferują autentyczne doświadczenie dla osób podróżujących zarówno biznesowo jak również turystycznie. Sieć Mercure składa się z 746 hoteli zlokalizowanych w 51 krajach na całym świecie, stanowiąc rzeczywistą alternatywę dla hoteli standardowych i niezależnych, ze względu na dodatkowe korzyści wynikające z silnej międzynarodowej marki, wysokiego poziomu fachowej wiedzy i platform cyfrowych.


Źródło: Public Dialog.pl – 03.10.2013


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji