Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » 40 dni pełnych niespodzianek na 40 urodziny... | Aktualności hotelarskie z kraju
40 dni pełnych niespodzianek na 40 urodziny Mercure!
|
Mercure Hotels
|
Po kilku miesiącach od prezentacji nowego wizerunku, marka Mercure zaprasza gości do wspólnego świętowania swoich 40. urodzin. Przez 40 dni, od 16 września do 25 października br., ponad 700 hoteli w 51 krajach świętuje jubileusz. Zachowując podstawowe wartości, jakimi są autentyczność, zaangażowanie oraz promowanie lokalnej kultury, hotele Mercure zaplanowały liczne atrakcje dla swoich gości w tym czasie.
40 urodziny w Polsce Z okazji 40. urodzin marki hotele Mercure zaplanowały 40 dni pełnych wyjątkowych i uroczystych imprez, a także wydarzeń inspirowanych lokalnymi tradycjami, które z pewnością oczarują gości, zarówno tych młodszych, jak i tych trochę starszych. W Mercure Warszawa Grand urodzinowy wieczór umilał gościom zespół muzyczny Jazz Band, Mercure Zamość Stare Miasto z kolei zaprosił dzieci do udziału w plastycznym konkursie urodzinowym, a Mercure Opole serwuje welcome drinka dla gości, którzy także w tym roku kończą 40 lat. We wszystkich hotelach na gości czekał urodzinowy tort zachęcający do wspólnego świętowania.
„Goście podróżujący po Polsce, mogą liczyć jak zawsze na wyjątkową obsługę w każdym z 18 hoteli Mercure w Polsce. Niemniej jednak z okazji urodzin marki przygotowaliśmy liczne promocje i oferty specjalne. Nasi goście mogą nabyć okolicznościowe wino przygotowane specjalnie z okazji urodzin Mercure. Do każdej filiżanki kawy dodajemy ręcznie robione praliny przygotowane w limitowanej edycji urodzinowej o smaku świeżego imbiru z pomarańczą. Śniadania Mercure to na co dzień bogactwo smaków, ale przez te 40 dni na gości będzie czekało specjalne urodzinowe śniadanie - jajecznica z wędzonym łososiem.”- powiedziała Joanna Świerkosz Wicedyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu oraz Zarządzania Przychodami na Polskę i Kraje Nadbałtyckie, Orbis Grupa Hotelowa.
40 lat i 40 dni pełnych niespodzianek! Od Rio do Moskwy, w Europie i na Bliskim Wschodzie, w każdym miejscu hotele Mercure, przygotowują się do uroczystych obchodów urodzin. W każdym kraju na gości czekają inne niespodzianki.
We wszystkich z 232 hotelach Mercure we Francji goście będą mieli okazję skosztować lampki wina Gourmand oraz trzech słodkich lub słonych przekąsek, które zagościły w urodzinowym menu. Podczas świętowania w wielkiej Karcie Win Mercure pojawi się także wino Frank Phélan ze szczepu Saint-Estèphe, wyselekcjonowane przez „Bettane & Desseauve”. Z okazji obchodów hotele Mercure we Francji nie tylko oferują butelkę tego wina w korzystnej cenie 29.90 euro, ale także serię degustacji win opartych właśnie na tym szczepie. W ofercie Mercure Abu Dhabi, pojawiło się specjalne urodzinowe menu, w którym goście znajdą lokalny specjał, jakim jest Camel Blanquette. W Brazylii, wszystkie hotele oferują zniżkę 40% obowiązującą w okresie trwania obchodów. Na tę okazję został też wydany przewodnik przedstawiający 40 najciekawszych miejsc w Ameryce Łacińskiej, który rozdawany jest gościom, by zachęcić ich do odkrywania najpiękniejszych zakątków tego regionu. Hotele Mercure w Niemczech proponują specjalne menu, składające się m.in. z tradycyjnego niemieckiego piwa i olbrzymiej kanapki, natomiast w Chinach, przez 40 dni, Mercure Chengdu wszystkim swoim gościom, którzy urodzili się w 1973 roku, proponuje kolację na koszt hotelu.
Najważniejsze wydarzenia w historii marki Mercure 1973 Otwarty zostaje pierwszy hotel Mercure 1975 Accor przejmuje hotele Mercure i umieszcza tę sieć w swoim portfolio 1983 Mercure zaczyna ekspansję w Europie, otwiera hotele w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii. Wprowadza kartę win Grands Vins Mercure 1989 W Brukseli zostaje otwarty 100. hotel Mercure, co stanowi potwierdzenie siły marki 1993 Sieć ma już ponad 200 hoteli w 15 krajach Europy 1993 Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Warszawa F. Chopin 1994 Ekspansja na inne rejony świata: otwarte zostają hotele na Bliskim Wschodzie, w południowo - wschodniej Azji i w Australii 2003 Mercure otwiera hotele w takich krajach jak Szwajcaria, Japonia, Katar. Sieć Mercure liczy ponad 700 hoteli w 47 krajach 2008 Mercure zmienia kierunek rozwoju i potwierdza pozycję wśród średniej klasy hoteli, wzmacniając swoją rangę jako jednego z największych graczy na rynku 2009 Mercure otwiera pierwszy hotel w Indiach, w Bangalore 2010 Sieć Mercure jest obecna w 50 krajach. Zostaje otwarty pierwszy hotel na Słowacji, w Bratysławie 2013 Sieć Mercure w Polsce liczy 18 obiektów
Mercure w skrócie Nazwa Mercure Opis Wiodąca marka Accora w segmencie klasy średniej Liczba hoteli 746 w 51 krajach Data powstania 1973 Wartości Autentyczność, Ciekawość, Zaangażowanie Cechy wyróżniające Gwarancja autentyczności i wysokiej jakości Nowości Zapraszamy gości na całym świecie do wspólnego świętowania naszych 40 urodzin, dając kolejną szansę na poznanie i odkrycie nas na nowo!
*** Mercure to średniej klasy, niestandardowa marka należąca do Accor, wiodącego na świecie operatora hotelowego dysponującego 3 500 hotelami, zatrudniającego 160 000 pracowników w 92 krajach. Hotele Mercure są unikalne, zakorzenione w lokalnych społecznościach, spełniają wspólne normy jakości i są prowadzone przez hotelarzy pasjonatów. Bez względu na to, czy znajdują się w głównych ośrodkach miejskich, nad morzem, czy w górskich resortach oferują autentyczne doświadczenie dla osób podróżujących zarówno biznesowo jak również turystycznie. Sieć Mercure składa się z 746 hoteli zlokalizowanych w 51 krajach na całym świecie, stanowiąc rzeczywistą alternatywę dla hoteli standardowych i niezależnych, ze względu na dodatkowe korzyści wynikające z silnej międzynarodowej marki, wysokiego poziomu fachowej wiedzy i platform cyfrowych.
Źródło: Public Dialog.pl – 03.10.2013
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |