Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotel Podlasie z Białegostoku uczestnikiem...

Aktualności hotelarskie z kraju


Hotel Podlasie z Białegostoku uczestnikiem kampanii „Czytam, więc wiem”


Dodano: 2013-12-20

Drukuj

Wyślij



Hotel Podlasie bierze udział w kampanii 'Czytam więc wiem' (hotelpodlasie.pl)


Firma rodzinna Hotel Podlasie i restauracja Lipcowy Ogród z Białegostoku aktywnie włączyła się w kampanię społeczną „Czytam, więc wiem”, prowadzoną wspólnie przez Gazetę Współczesną i Kurier Poranny. Skierowana jest ona do szkół – podstawowych, gimnazjów, liceów, techników, zawodówek, publicznych szkół policealnych, jak też przedsiębiorców. Jej celem jest promocja czytelnictwa, rozwijanie wiedzy i zainteresowań uczniów – dowiadujemy się z serwisu Poranny.pl

Hotel Podlasie prowadzi ścisłą współpracę z dwiema szkołami - Zespołem Szkół Gastronomicznych i Zespołem Szkół Handlowych. Przystępując do kampanii „Czytam, więc wiem” firma hotelarska prowadzona przez Annę Narel i jej ojca Zbigniewa Wasiluka, wybrała pierwszą z wymienionych szkół. Jej uczniowie są praktykantami, a potem również pracownikami hotelu i restauracji.

Powstały 10 lat temu, położony przy ul. 42. Pułku Piechoty w Białymstoku, budynek po byłym hotelu robotniczym zaadoptowany został na hotel dysponujący ponad 80 pokojami, trzema salami szkoleniowymi oraz dużą wielofunkcyjną salą  przeznaczoną do organizacji pokazów, konferencji i bankietów o pojemności 200 osób. W pięć lat po uruchomieniu hotelu powstała restauracja Lipcowy Ogród.



Szefem kuchni Lipcowego Ogrodu jest Tomasz Siwkowski, który wcześniej pracował między innymi w renomowanym Hotelu Anders w Starych Jabłonkach pod Olsztynem. - Specjalnością naszego menu jest to, co jest specjalnością regionu - mówi Anna Narel. - Opieramy je na grzybach, serach korycińskich. Podlasie znane jest też z dziczyzny, dlatego na niej opieramy kuchnię Lipcowego Ogrodu. Nie używamy żadnej chemii. W kuchni zawsze można sprawdzić, że są tu naturalne składniki. Nie ma puszek, tylko zioła jednorodne sprowadzane z Białowieży. Sami je mielemy i mieszamy.

W kampanii „Czytam, więc wiem” Hotel Podlasie i Lipcowy Ogród ufundował prenumeratę szkole gastronomicznej do końca tego roku szkolnego.


Źródło: Poranny.pl – 19.12.2013


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji