Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Nowy koncept gastronomiczny marki Novotel –...

Aktualności hotelarskie z kraju


Nowy koncept gastronomiczny marki Novotel – Novo2


Dodano: 2014-06-09

Drukuj

Wyślij



Burger Novo2


Światowa marka Novotel o międzynarodowych standardach, po modernizacji pokoi oraz powierzchni ogólnodostępnych, postanowiła skupić się na odświeżeniu oferty gastronomicznej. Novo2 to innowacyjne połączenie baru oraz restauracji, które od czerwca br. będzie działało w czterech hotelach w Polsce.

Novo2 (Novo Square)
 
W swoim założeniu projekt Novo2 to specjalnie zaaranżowana nowoczesna i wygodna przestrzeń, która stanowi swoistą lożę gromadzącą w sobie życie hotelowe, stając się atrakcyjnym uzupełnieniem lobby. Odwołując się do międzynarodowego charakteru marki, koncept nawiązuje do światowych kosmopolitycznych trendów. Novo2 opiera się na 3 wartościach: Vitality (Zdrowie), nawiązuje do istniejących już prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel (takich jak m.in. projekt Planet 21, stworzenie stref 100% wolnych od dymu tytoniowego czy oferta In Balance by Novotel) poprzez dobór materiałów i produktów ekologicznych czy zdrowe i zbilansowane menu. Dzięki założeniu Connect- Ainment (Rozrywka) każdy gość przebywający w Novo2 będzie się czuł dobrze i swobodnie, co zapewnia międzynarodowy wystrój i kuchnia, która wedle Imagination (Inspiracje) da możliwość poznawania wyjątkowych smaków z całego świata prezentując tym samym najciekawsze kulinarne trendy na talerzu. Goście hoteli Novotel Warszawa Airport, Novotel Kraków Centrum, Novotel Gdańsk Marina i Novotel Wrocław już od czerwca br. będą mogli przekonać się o wyjątkowym charakterze Novo2.

Design
 
Wnętrza Novo2 zaskoczą gości swoim wyglądem. Nowe miejsce powstało w wyniku transformacji baru i restauracji w jedną wspólną przestrzeń, dającą więcej swobody odwiedzającym ją klientom. Nieformalny charakter podkreślają z jednej strony wysokie stołki barowe, z drugiej zaś wygodne kanapy, przy których można odprężyć się i wypić kawę. Każda z przestrzeni będzie nieco inna, koncept ma wyróżniać dowolność, nawiązująca do wartości – Imagination. Inspiracją ma być różnorodność, dlatego w niektórych hotelach będzie można zobaczyć murale i grafiki z wykorzystaniem logo Novo Square, natomiast w innych duże postery czy podświetlane kubiki.



Menu

Kluczowe filary konceptu (Vitality, Connect-Ainment i Imagination) będą miały swoje odzwierciedlenie w znanych na całym świecie potrawach. W menu znajdą się m.in. stek z wołowiny argentyńskiej, zupa Tom Kha Kai czy Burger Novo2 z grillowanej wołowiny podawany z frytkami. Karta oferować będzie międzynarodowe potrawy przygotowane w oparciu o zbilansowaną dietę (dobór naturalnych produktów i rekomendowanych dostawców), dania bezglutenowe oraz wegetariańskie (część z propozycji dostępna będzie również w usłudze room-service). Walory smakowe zamówionego posiłku można podkreślić kieliszkiem wina organicznego z dedykowanej selekcji stworzonej specjalnie dla marki Novotel.

***
Novotel to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach Planet 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 11 600 pokoi w 62 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 4 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
 
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
 
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 06.06.2014
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji