Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Hotel Imperial z Sandomierza najlepszy w badaniu... | Aktualności hotelarskie z kraju
Hotel Imperial z Sandomierza najlepszy w badaniu świętokrzyskich hoteli
|
Hotel Imperial Residence z Sandomierza (fot. imperialresidence.pl)
|
Najlepszą ocenę w badaniu obsługi świadczonej przez świętokrzyskie hotele, przeprowadzonej przez firmę Hibner Hospitality, uzyskał Hotel Imperial z Sandomierza. Świętokrzyskie hotele wypadły jednak gorzej niż badane wcześniej hotele łódzkie – informuje portal Gazeta.pl
Badanie przeprowadzone przez firmę Hibner Hospitality odbyło się w dniach pomiędzy 20 lipca, a 3 sierpnia i objęte zostały nim niemal wszystkie (z wyjątkiem siedmiu) świętokrzyskie hotele.
Procedurą badania objęte zostały hotelowe recepcje. W trakcie rozmowy dokonywano oceny pracy personelu recepcyjnego pod względem:
- czasu oczekiwania na rozmowę, - formułki powitalnej, - poprawności językowej, - zakresu udzielanych i zdobywanych informacji, - umiejętności sprzedażowych (pokój, rezerwacja, usługi dodatkowe).
Wszystkie elementy zostały odpowiednio wycenione w skali punktowej. Maksymalna ocena hotelu mogła wynieść 1000 punktów.
Czołowe miejsce w przeprowadzonym badaniu przypadło hotelowi Imperial z Sandomierza, a na następnych miejscach uplasowały się: hotel Europa ze Starachowic i Magnolia z Bolechowic. W Kielcach wyniki przedstawiały się następująco: hotel Dal, który wyprzedził Arkadię i Ibis. W kategorii hoteli czterogwiazdkowych, najlepiej oceniony został kielecki Qubus; trzygwiazdkowych - Magnolia, dwugwiazdkowych - Imperial, jednogwiazdkowych - Arkadia.
Źródło: Gazeta.pl – 11.08.2014
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |