Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Well-Being At The Best Price - Złote Godło...

Aktualności hotelarskie z kraju


Well-Being At The Best Price - Złote Godło Najwyższej Jakości Qi 2014 dla hoteli ibis


Dodano: 2014-11-04

Drukuj

Wyślij



Lobby ibis Kraków Centrum


Marka ibis po raz trzeci uzyskała Złote Godło QI Services w VIII edycji Programu Najwyższa Jakość Quality International. Podczas uroczystej gali w hotelu Sofitel Warsaw Victoria, Jean-Marc Vendioux Dyrektor Zarządzający ds. Operacyjnych w Orbis S.A. odebrał nagrodę dla sieci hoteli ekonomicznych w kategorii „Usługi, Podmioty zatrudniające 100-500 pracowników”.

Światowe Standardy

Marka ibis konsekwentnie dąży do wdrażania i promowania idei jakości we wszystkich 12 obiektach w Polsce. Dostarczenie usług o wysokim standardzie to zobowiązanie podejmowane każdego dnia przez  pracowników hoteli tej sieci. Marka dąży do doskonałości, czego przykładem może być uzyskanie certyfikatu ISO 9001* (833 hotele, w 35 krajach – 86% sieci; plan na 2015 rok – 100%) oraz szeroka gama usług dostępnych w większości hoteli przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu (czynna całą dobę recepcja, bar, kącik internetowy oraz Wi-Fi). Ponadto we wszystkich obiektach marki obowiązuje zasada „satysfakcji w 15 minut”, w której pracownicy hoteli mają 15 minut na znalezienie rozwiązania problemu zgłoszonego przez gościa. Jeżeli nie są w stanie rozwiązać go w tym czasie, nie płaci on za swój pobyt.

   

Konsekwentnie podnosimy standard oferowanych usług w hotelach ibis, dlatego cieszę się, że po raz trzeci doceniono naszą pracę. Złote Godło Najwyższej Jakości w kategorii QI Services to jedna z najbardziej prestiżowych nagród, którą mogliśmy otrzymać. Chciałabym podziękować każdemu z pracowników za zaangażowanie i profesjonalizm wkładany w codzienną pracę.” – mówi Joanna Świerkosz, Deputy Director of the Sales, Distribution and Marketing Department w Polsce i Krajach Bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis.

Ibis Oznacza Rozwój

Ibis to lider na rynku europejskim i globalny punkt odniesienia dla segmentu hoteli ekonomicznych. W trakcie ostatnich dwóch lat sieć przeszła głęboką modernizację. Jedną z głównych innowacji jest koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, gwarantujący niespotykany dotąd komfort snu. Marka wprowadziła także nowatorski koncept powierzchni ogólnodostępnych w hotelach – „Avanzi” oraz wzmocniła ofertę gastronomiczną – „ibis kitchen”. W Polsce goście mogą skorzystać z oferty 12 hoteli ibis w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Szczecinie i Katowicach - Zabrzu.

Program Najwyższa Jakość Quality International
 
Celem organizowanego od 8 lat konkursu jest promowanie w firmach i instytucjach działających w Polsce, skutecznych metod zarządzania. Ponadto plebiscyt wskazuje te podmioty, które gwarantują klientom i konsumentom otrzymanie produktu lub usługi, spełniających ich wszelkie oczekiwania. Laureatów wybiera Kapituła, której członkami podczas tegorocznej edycji byli m.in.: prof. dr hab. Tadeusz Sikora – Kierownik Katedry Zarządzania Jakością Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Przedstawiciele Klubu Polskie Forum ISO 9000: Grażyna Żarlicka – Przewodnicząca Sekcji Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Sekcji Organizacji Publicznych, Jadwiga Majcher – Sekretarz Klubu Klub Polskie Forum ISO 9000. Konkurs odbył się pod patronatem Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Klubu Polskiego Forum ISO 9000 i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.W tym roku uroczysta Gala Laureatów Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbyła się 6 października w hotelu Sofitel Warsaw Victoria.

*Od 2014 roku, 12 hoteli ibis w Polsce może pochwalić się uzyskaniem obu certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, potwierdzających profesjonalizm marki, wysoką jakość usług i dbałość o środowisko.
 
Ibis

ibis, jedna z marek ekonomicznych Grupy Accor, największego światowego operatora hotelowego aktywnego w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 600 hotelami, ibis posiada ponad 1000 hoteli i 124 000 pokoi w 59 krajach. Marka stale wprowadza innowacje w celu zaprezentowania jej wartości nowoczesności, komfortu i dostępności. W ostatnich latach ibis stworzył rewolucyjny koncept łóżka Sweet Bed™ by ibis, nowy design powierzchni publicznych; Ibis kitchen to nowoczesna oferta gastronomiczna. Marka pielęgnuje, także nadrzędne wartości przyświecające standardom świadczonej przez nią obsługi, co dodatkowo przekłada się na motywację kierującą każdym z pracowników. Ibis jest pierwszą marką hotelową, która otrzymała certyfikację ISO 9001 – 86% sieci uzyskało już ten certyfikat, nagradzający profesjonalizm i niezawodność hoteli. 58% sieci posiada także certyfikat ISO 14001, dający konkretny wyraz jej zaangażowania środowiskowego. Marka ibis, powstała w 1974 roku, jest europejskim liderem i czwartą na świecie siecią hoteli ekonomicznych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce, oferująca 12 000 pokoi w 63 obiektach zlokalizowanych w 30 miastach w Polsce oraz w 5 hotelach w Krajach Bałtyckich. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis,ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
 
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy. 

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 460 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny  accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy
w okresie ponad 45 lat jej istnienia.


Źródło: Public Dialog.pl – 31.10.2014
 


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji