Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Spotkanie pełne inspiracji w Winestone | Aktualności hotelarskie z kraju
Spotkanie pełne inspiracji w Winestone
|
Saurus Select Malbec czyli jedno z serwowanych win (fot. KeKi BlogStar)
|
Pomimo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 6 marca 2015 w hotelu Mercure Warszawa Centrum odbyło się spotkanie pasjonatów wina, którzy mieli niebywałą okazję do degustacji win serwowanych w restauracji Winestone. Zaproszeni goście mieli szansę nie tylko wypróbować specjalnie wyselekcjonowaną kolekcję win, ale również spośród nich wybrać te, które pojawią się w sprzedaży w trakcie wielkanocnej edycji targów organizowanych w restauracjach.
Po raz trzeci restauracja Winestone w hotelu Mercure Warszawa Centrum przy ul. Złotej 48/54 ugościła dziennikarzy i przyjaciół podczas degustacji win. Celem tych spotkań jest promocja oferty, ale również wspólne wybranie wraz z klientami najbardziej interesujących szczepów i aromatów. To nieodłączna część filozofii restauracji Winestone, która opiera się na nieformalnej atmosferze na wzór wine barów.
Wielkanocna selekcja
Zaproszeni na degustację goście spróbowali 10. win, pochodzących od lokalnych, ściśle wyselekcjonowanych producentów, których ofertę rzadko można spotkać w Polsce. Cześć z nich powstała z endemicznych szczepów winorośli, co czyni je jeszcze bardziej wyjątkowymi. Po raz pierwszy również, w trakcie spotkania w restauracji Winestone degustowano trunki z tak odległych krajów jak Liban czy Urugwaj.
„Z wybranych win szczególnie interesujące jest hiszpańskie Tridente Prieto Picudo VdlT Castilla Leon” – podkreśla Paweł Anders, dyrektor projektu Winestone. – „Jest ono wręcz stworzone, by delektować się jego głębokim smakiem. Wino posiada atramentowo-rubinowy kolor, a niecodzienny mineralny bukiet wsparty jest aromatami czerwonych i ciemnych jagód oraz lukrecji wraz z delikatnym podmuchem pieprzu. Żywe, charakterne wino z odrobiną pikanterii, wyrazistym smakiem czarnej i czerwonej porzeczki oraz nutami wanilii, doda klasy każdemu świątecznemu posiłkowi.”
W trakcie spotkania spróbowano m.in. Boschendal Shiraz Mourvedre Viognier z RPA czy włoskich Muller Thurgau Tramin i Chardonnay Planeta. Nie lada atrakcją były również przekąski w stylu śródziemnomorskim, dopasowane do układu prezentowanych trunków m.in. chorizo w formie małych, pieczonych, a potem duszonych w winie kiełbasek.
Wielkanocna oferta będzie dostępna w restauracjach Winestone od 23 marca 2015, a ich cena zacznie się już od 24zł.
O Mercure Mercure jest marką hoteli kategorii średniej należących do Accor, największego światowego operatora hotelowego, obecnego w 92 krajach, z siecią ponad 3 600 hoteli (460 000 pokoi) i 170 000 pracowników. Zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy hotele Mercure oferują jednolity standard jakości usług. Położone w centrum miast, nad morzem lub w górach hotele Mercure oferują osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie prawdziwe doświadczenie gościnności. Sieć Mercure obejmuje 707 hoteli w 53 państwach na całym świecie i stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci i wysokiej jakości profesjonalnych i cyfrowych platform. Więcej informacji: mercure.com.
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.
Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.
Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.
Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.
Źródło: Public Dialog.pl – 06.03.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |