Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Łódz stawia na turystykę biznesową | Aktualności hotelarskie z kraju
Łódz stawia na turystykę biznesową
|
Hala Expo-Łódź (fot. expo-lodz.pl)
|
Przedstawiciele szeregu instytucji powiązanych z branżą turystyczną, jak i przedstawiciele władz samorządowych Łodzi, spotkali się w dniu 13 marca 2015 roku w Hali Expo-Łódź, by omówić spostrzeżenia wynikające z realizacji przedsięwzięcia - „Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi”.
W łódzkim spotkaniu wzięli udział między innymi: przedstawiciele Łódź Convention Bureau, Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi oraz przedstawiciel Region Stuttgart Convention Bureau.
Uczestnicy obrad, w trakcie poprzedzających je konferencji, podkreślili rosnącą rolę turystyki biznesowej w rozwoju gospodarczym Łodzi i roli, jaką w promocji miasta odgrywa lokalne Convention Bureau. Działaniom władz pragnącym wypromować miasto w segmencie turystyki biznesowej sprzyja rozwój bazy hotelowej, która w ciągu ostatnich kilku lat w dużej mierze odrobiła wieloletnie zapóźnienia. Łódź ma szansę wykorzystać ogromny potencjał konferencyjny i wykorzystać swe centralne położenie w kraju.
Szefowa Łódź Convention Bureau podsumowała realizację projektu "Turystyka biznesowa jako markowy produkt turystyczny Łodzi", a spotkanie zakończył panel dyskusyjny branży hotelowo-konferencyjnej.
Źródło: Convention.Lodz.pl – 16.03.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |