W najbliższych dniach firma Hotele Plus organizuje następujące szkolenia:
- REVENUE MANAGEMENT Praktyczne i merytoryczne w 100 % szkolenie
Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania: • Czym jest Revenue Management i Yield Management? • Jak obliczać wskaźniki? • Jak analizować wskaźniki? • Jak efektywnie zarządzać ceną? • Jak planować i budżetować? • Jakie innowacyjne narzędzia wspierają zarządzanie • Jak uniknąć błędów w ustalaniu cen? • Jak zyskać przewagę konkurencyjną?
Szkolenie dedykowane jest: • Właścicielom hoteli; • Osobom zarządzającym; • Pracownikom działów sprzedaży i recepcji.
Metody prowadzenia szkolenia: Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji: • wykład, • dyskusja moderowana, • ćwiczenia warsztatowe, • prezentacja studiów przypadku, • sesje pytań i odpowiedzi
Terminy i miejsca szkolenia: 17.06.2015 r. – Hotel Prezydencki **** Rzeszów
Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.
Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105 e-mail: biuro@hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl
- JAK ANALIZOWAĆ KOSZTY - RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania: • Jak wyróżnić koszty stałe, zmienne i mieszane? • Jak wygląda rachunkowość zarządcza wg. USALI? • Jak liczyć koszty? • Jak zapobiegać nadużyciom? • Jakie optymalizować koszty? • Jak analizować dane? • Jakie narzędzie wspomagają analitykę? • Jak racjonalizować koszty personalne? • Jak budżetować koszty? • Jak w krótkim czasie poprawić rentowność?
Szkolenie dedykowane jest: • Właścicielom hoteli; • Osobom zarządzającym; • Pracownikom, działów finansowych i controllingowych . Metody prowadzenia szkolenia Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji: • wykład, • dyskusja moderowana, • ćwiczenia warsztatowe, • prezentacja studiów przypadku, • sesje pytań i odpowiedzi
Terminy i miejsca szkolenia: 24.06.2015 r. – Hotel Azyl *** Wrocław
Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia
Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105 e-mail: biuro@hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl
- PREMIOWANIE I MOTYWOWANIE PERSONELU
Praktyczne i merytoryczne w 100 % szkolenie
Uczestnicy szkolenia uzyskają odpowiedź na pytania: • Jakimi środkami motywować pracowników? • Jak zarządzać personelem aby maksymalizować zyski? • Jak motywować pracowników (poza płacowo)? • Jak tworzyć skuteczne i efektywne systemy premiowe? • Jak budować zespół? • Jak oddziaływać na konieczność wprowadzenia szybkich zmian? • Jak zaangażować zespół do efektywniejszej pracy? • Jak premiować za realizacje projektu?
Szkolenie dedykowane jest: • Właścicielom hoteli; • Osobom zarządzającym;
Metody prowadzenia szkolenia Szkolenie warsztatowe prowadzone w formie interaktywnej z wykorzystaniem następujących narzędzi komunikacji: • wykład, • dyskusja moderowana, • ćwiczenia warsztatowe, • prezentacja studiów przypadku, • sesje pytań i odpowiedzi
Terminy i miejsca szkolenia: 25.06.2015 r. – Hotel Azyl *** Wrocław
Cena szkolenia: 590 zł netto (Dla obiektów należących do Hoteli PLUS cena specjalna 450 zł netto) - Koszt szkolenia obejmuje materiały szkoleniowe, poczęstunek w przerwach kawowych, obiad, certyfikat ukończenia szkolenia.
Trener: Piotr Tabor
Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył zarówno studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w biznesie turystycznym i hotelarskim jak także Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie – Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Praktyk zarządzający i doradzający w projektach hoteli niezależnych jak również w rozwiązaniach sieciowych (m.in. Grupa Hoteli 21 ww.hotele21.pl) oraz Grupa Hotelowo – Turystyczna SANTUR (www.santur.pl). Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu z współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania projektu - operacyjnego wsparcia dla hoteli pod nazwą HOTELE PLUS który jest obecnie wdrażany. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki.
GWARANCJA SATYSFAKCJI ALBO ZWROT PIENIĘDZY*
Informacje i zgłoszenia: tel. (0) 519 147 105 e-mail: biuro@hoteleplus.pl www.hoteleplus.pl
Zasady dot. organizacji 1. Wpłat należy dokonać na konto mBank 61 1140 2004 0000 3802 7502 9375 podając w tytule płatności nazwę obiektu i imię i nazwisko uczestnika oraz lokalizacje szkolenia. 2. Osoby, które zgłosiły udział a nie wezmą udziału w szkoleniu, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej im faktury. 3. Zamiast zgłoszonej osoby w szkoleniu może wziąć udział inny przedstawiciel firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora szkolenia). 4. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania szkolenia, kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty szkolenia. 5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie szkolenia. 6. Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.
Partnerem Hoteli PLUS jest HotelSytems – innowacyjne rozwiązania IT dla Hoteli www.hotelsytems.pl
* W przypadku średniej oceny uczestników jakości szkolenia na podstawie wypełnionych ankiet na poziomie 2 lub niższym (w skali 1-5) Organizator zwraca Wszystkim którzy wypełnili ankiety koszty szkolenia.
|