Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels &... | Aktualności hotelarskie z kraju
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty!
|
|
Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel.
Ocenie podlegały różnorodne aspekty, związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
Prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy przeprowadzającej konkurs, w dniu 23 października br., podczas zebrania Rady Hoteli, podsumował rezultaty konkursu, przeprowadzonego w okresie od 1 maja do 15 września br.
W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R w stosunku do poprzedniej edycji badania, przeprowadzanego w roku 2013. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych. Wyniki tegorocznej, VIII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R przedstawiają się następująco:
W kategorii podstawowej: I miejsce - Hotel Vivaldi w Poznaniu
II miejsce - Hotel Amax w Mikołajkach
III miejsce ex aequo - Hotel Warszawa w Augustowie; Hotel Dwór Chotynia w Chotyni
W kategorii dodatkowej: I miejsce ex aequo - Hotel Amax; Hotel Anders; Hotel Krynica; Hotel Unitral
Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyli wspólnie: wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej – dr Bartłomiej Walas, Prezes Zarządu Fundacji – Tadeusz Cieślik oraz Prezes Honorowy Fundacji – Kazimierz Kowalski.
Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".
Źródło: FeniksMedia.pl – 30.10.2015
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |