|
Dorota Goldpoint, Anna Oberc, Sylwia Gadomska - Dyrektor Regionu Północnego Hoteli marki Mercure & Novotel
|
W ubiegłym roku zapoczątkowany został projekt „Mercure Fashion”. Obejmuje on unikalne pokazy mody w harmonii z ludźmi i miejscami - pod nazwą Mercure Fashion Night by… i zakłada współpracę z popularnymi lokalnymi projektantami. Projektanci w ramach wspólnej promocji prezentują swoje najnowsze kolekcje. Dotychczas w ramach projektu odbyły się trzy pokazy, które miały miejsce w Mercure Grand Warszawa, Mercure Kraków Stare Miasto oraz Mercure Gdańsk Stare Miasto. Do współpracy została zaproszona projektantka Dorota Goldpoint, która w marcu zaprezentowała kolekcję pt. „Siła wolności”. Kolejny pokaz będzie propozycją letniej kolekcji młodej projektantki Anny Drabczyńskiej. Pokazy prowadziła znana dziennikarka Monika Zamachowska, która uczestniczy w programie Le Club AccorHotels. Wśród znanych gości były m.in. Beata Tadla, Karolina Szostak, Katarzyna Galica i Anna Oberc.
„Współpracując ze znanymi projektantami, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też nieustannie myślimy o naszych gościach, bo dla nich to zawsze duża atrakcja - mówi Sylwia G adomska Dyrektor Regionu Północnego marki Mercure & Novotel - Zależy nam, żeby hotel tętnił życiem, stanowił miejsce, które z przyjemnością można odwiedzić, nie tylko będąc w podróży”.
Sabina Bartyzel, Beata Tadla W każdym z eventów biorą udział zaproszeni klienci, partnerzy biznesowi, przedstawiciele AccorHotels, wyróżnieni uczestnicy programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, media i gwiazdy ze świata kultury i sztuki.
Sylwia Gadomska, Karolina Szostak, Marcin Szymański, Dorota Goldpoint, Agnieszka Kalinowska, Monika Zamachowska
Spotkania w ramach projektu Mercure Fashion Night by… to również okazja do współpracy z WAAG (Women At AccorHotels Generation), siecią zrzeszającą kobiety zatrudnione w Grupie Orbis i AccorHotels w Polsce i na świecie. W Grupie Orbis 41% dyrektorów hoteli to kobiety – jest to najwyższy wskaźnik w całej, ogólnoświatowej społeczności grupy AccorHotels. Szef kuchni - Łukasz Miecznikowski, Sylwia Gadomska Markę Mercure określają: najwyższa jakość, dbałość o szczegół i umiejętność eksponowania tego, co najlepsze z lokalnych środowisk. „Moda łączy piękno ruchu, fantazję i bogactwo wzornictwa z wytrzymałością i złożonością architektury. To naprawdę potężna forma sztuki. Na tym polega nasza moc autoekspresji. Chcemy tę moc łączyć bezpośrednio z marką hoteli Mercure” – powiedziała podczas Mercure Fashion Night by… Sabina Bartyzel, dyrektor Mercure Kraków Stare Miasto.
Agnieszka Kalinowska, Dorota Goldpoint, Anna Powierza, Marcin Szymański
O Mercure Mercure jest marką hoteli należących do AccorHotels, największego światowego operatora hotelowego, . Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie. Każdy z hoteli posiada własny styl i osobowość. Wystrój i wyposażenie są zakorzenione w miejscowej kulturze. Połączenie klasycznego stylu z nutą współczesnego wzornictwa i dbałością o historyczne dziedzictwo sprawiają, że Mercure to gwarancja udanego pobytu. Położone w centrach miast, nad morzem lub w górach, hotele Mercure oferują osobom podróżującym, zarówno służbowo jak i rekreacyjnie, autentyczną gościnność. Stanowią atrakcyjną alternatywę w stosunku do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych, łącząc w sobie dodatkowe korzyści płynące z silnej międzynarodowej sieci, wysokiej jakości usług i dostępności poprzez cyfrowe platformy rezerwacyjne. Więcej informacji: mercure.com
Grupa Hotelowa Orbis Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca 20 000 pokoi w 116 obiektach. Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach, w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery by Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne1-gwiazdkowe. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.
O AccorHotels AccorHotels jest światowym liderem w branży travel&lifestyle, oferującym wyjątkowe pobyty w ponad 4100 hoteli a także 3000 domów na wynajem, na całym świecie. Czerpie podwójne doświadczenie - jako inwestor i operator hotelowy poprzez działy HotelInvest i HotelServices w 95 krajach. Na jego portfolio składają się uznane na świecie marki luksusowe, takie jak: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman, and Swissôtel, jak również popularne hotele klasy średniej: Novotel, Mercure, Mama Shelter i Adagio. Ponadto, w ofercie AccorHotels są także hotele ekonomiczne: JO&JOE, ibis Styles, ibis, ibis budget i marki regionalne: Grand Mercure, The Sebel and hotelF1. Dzięki zróżnicowanej klasie hoteli i bogatej historii, sięgającej blisko pięciu dekad, AccorHotels, wraz ze swym zespołem ponad 250 000 kobiet i mężczyzn wypełnia misję, polegającą na tym, by każdy czuł się w jego progach mile widziany, zgodnie z hasłem „Feel Welcome”. Goście uczestniczą w jednym z najlepszych programów lojalnościowych na świecie – Le Club AccorHotels. AccorHotels angażuje się w życie lokalnych społeczności i działa na rzecz zrównoważonego rozwoju realizując cele i zobowiązania programu Planet 21, który skupia pracowników, gości oraz partnerów biznesowych.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). Więcej informacji oraz możliwość rezerwacji pobytów dostępne są na stronach: accorhotels-group.com lub accorhotels.com.
Źródło: BCMFD.pl - 06.04.2017
|