Około 1,4 tys. użytkowników portalu HolidayCheck wypowiedziało się na temat tego, co jest dla nich najważniejsze w trakcie hotelowego pobytu – dowiadujemy się za pośrednictwem Gazety Wyborczej.
Portal HolidayCheck to szwajcarska spółka z siedzibą w Bottighofen, istniejąca od 1999 r. Polska wersja serwisu ruszyła ponad rok temu. Ankietowano turystów pochodzących z Francji, Hiszpanii, Holandii, Włoch, Wielkiej Brytanii, Rosji i Polski w zakresie najważniejszych funkcji, jakim ich zdaniem powinien odpowiadać wymarzony hotel.
Głosy rozłożyły się następująco, w odpowiedniej kolejności: - Francuzi – położenie (blisko plaży, sklepów, klubów), gastronomia, wystrój pokoju - Hiszpanie i Włosi – wystrój pokoju, serwis, lokalizacja - Brytyjczycy – wystrój pokoju, dobre jedzenie, program animacyjny - Holendrzy – dobre jedzenie, położenie hotelu - Rosjanie – dobra lokalizacja, gastronomia, serwis - Polacy – lokalizacja, rozrywki, animacja.
Źródło: Gazeta Wyborcza – 19.01.2009 r.
|