Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Budowaniem świadomości marki Bukovina zajmie się... | Aktualności hotelarskie z kraju
Budowaniem świadomości marki Bukovina zajmie się nowa agencja
|
Bukovina Terma Hotel Spa w Bukowinie Tatrzańskiej (fot. spaplanet.pl)
|
Bukovina Terma Hotel Spa – kompleks hotelowy w Bukowinie Tatrzańskiej nawiązał współpracę z agencją marketingową 9.90 Public Relations, która zajmie się budowaniem świadomości marki Bukoviny – dowiadujemy się z portalu Newsline.pl
Agencja 9.90 Public Relations poprowadzi działania kompleksu w zakresie media relations, B2B, komunikacji wewnętrznej, e-PR, doradztwa w zakresie działań CRS oraz zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Efektem nawiązanej współpracy ma być wdrożenie strategii komunikacyjnej ułatwiającej budowanie świadomości marki Bukovina.
Umowa zawarta pomiędzy obu firmami przewiduje współpracę w okresie jednego roku i podjęta została z inicjatywy Agencji, której prace koordynowane będą przez Monikę Ciślak – Junior PR Manager.
Źródło: 9.90 Public Relations, Newsline.pl - 02.11.2011
| | | |
|
Komentarze: |
|
|
|
|
|
| | |