Strona główna » Aktualności hotelarskie z kraju » Kampania rebrandingowa marek ibis i ibis budget

Aktualności hotelarskie z kraju


Kampania rebrandingowa marek ibis i ibis budget


Dodano: 2012-05-16

Drukuj

Wyślij



Flash Mob 2 kwietnia, Dworzec Centralny


Kwiecień upłynął dla Grupy Hotelowej Orbis pod hasłami kampanii promocyjnej dla marek hoteli, które przeszły rebranding. Działania reklamowe obejmowały takie kanały komunikacji jak outdoor, online i social media. Akcje zostały zrealizowane za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji; np. popularnego ostatnio spontanicznego zgromadzenia typu Flash Mob i coraz chętniej wykorzystywanych kodów QR.

Hotele dla każdego
Grupa Hotelowa Orbis wprowadziła światową strategię działań. W tym celu została stworzona nowa architektura marek hoteli ekonomicznych. Zgodnie z tymi założeniami, ibis stał się marką dominującą – „mega brand”. W poniedziałek, 2-ego kwietnia oficjalnie rozpoczęła się kampania promocyjna marek ibis i ibis budget. Działania w obrębie akcji miały na celu rozpowszechnienie idei rodziny hoteli ibis oraz poinformowanie odbiorców o otwarciach 5 nowych obiektów, w Warszawie, Krakowie oraz w Kownie na Litwie. Chcąc odpowiednio dotrzeć z tym przekazem do grupy docelowej, twórcy kampanii zdecydowali się na szerokie wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z pogranicza outdooru, online i social media oraz public relations.



Ibisy utulą Cię do snu
Kampania outdoor-owa obejmowała reklamy w pociągach Intercity na głównych trasach turystycznych w postaci naklejek na zagłówkach i oknach. Uwadze podróżujących nie mogło również umknąć dziesięć ogromnych flag zawieszonych pod sufitem warszawskiego Dworca Centralnego zapraszających do hoteli ibis. W Kownie na Litwie oraz na głównej stacji autobusowej w Krakowie pojawiły się ogromne podświetlane billboardy. Krakowscy turyści mieli także okazję zapoznać się z markami hoteli w trakcie przejazdu taksówkami, w których umieszczone były broszury informacyjne. Korzystający z transportu lotniczego mogli dowiedzieć się o markach ibis z plakatów zamieszczonych na wózkach bagażowych warszawskiego lotniska im. Fryderyka Chopina.

Połączenie online i offline
Grupa Hotelowa Orbis jako pierwsza w swojej branży w Polsce zdecydowała się na skorzystanie z najnowszych narzędzi przekazu promocyjnego. W poniedziałek, 2-ego kwietnia punktualnie o 12.00 w jednym z najbardziej uczęszczanych przez ludzi miejsc, na Dworcu Centralnym w Warszawie został zorganizowany pokaz Flash Mob, polegający na pozornie spontanicznym zbiorowisku tancerzy, muzyków i steperów. W tańcu brali udział także pracownicy hoteli.  Akcję zakończono odsłonięciem tzw. strefy relaksu spełniającej przez miesiąc rolę miejsca, gdzie podróżujący mogli odpocząć na wygodnych poduszkach, skorzystać z dostępu do Internetu poprzez WiFi oraz obejrzeć spoty reklamowe hoteli ibis. Chętni mieli także możliwość zarezerwowania pokoju w jednym z hoteli sieci Accor. Wystarczyło, że zeskanowali telefonem komórkowym kod QR znajdujący się na świecącym cubie, który automatycznie kierował na stronę www.accorhotels.com.

Lojalne ibisy
Kampania promocyjna obejmuje również bonusy punktowe w programie lojalnościowym hoteli Accor honorowanym na całym świecie – Le Club Accorhotels. Klienci, którzy przed 10 maja dokonali rezerwacji na pobyty między 20 kwietnia a 10 czerwca w nowych hotelach ibis w Krakowie i Kownie otrzymają potrójne punkty. Jeśli skorzystają z noclegu w terminie 14 maja – 30 czerwca w nowo otwartym hotelu ibis Warszawa Reduta otrzymają ich aż czterokrotnie więcej. Kampania w mediach obejmowała także artykuły w prasie branżowej oraz reklamy na popularnych portalach internetowych zachęcające do rezerwacji pobytu w hotelach marek ibis.

Źródło: Public Dialog - 15.05.2012


Komentarze:

Arkadiusz Wejer z Hotelu Gwiazda Morza. Czym zaskoczy przyszłych gości? O tym opowie w naszej rozmowie. ...więcej»

Sun & Snow z nową nadmorską inwestycją w Jastrzębiej Górze ...więcej»

Novotel Poznań Centrum w nowej odsłonie ...więcej»

Ceny nad polskim Bałtykiem. Ile zapłacimy za wakacje? ...więcej»

Selina planuje otworzyć hotel w Warszawie. Jakich nieruchomości szuka? ...więcej»

Sposób na puste pokoje poza sezonem ...więcej»

Le Regina – najdroższy hotel w Polsce ...więcej»

Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels ...więcej»

Poznań: Hotel Blow Up w Starym Browarze ...więcej»

Zielona Góra: Hotel Wellstreet zamknięty po zaledwie kilku tygodniach działalności od oficjalnego otwarcia ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji