|
Pakiet UPC Biznes dla hoteli (fot. wiadomosci.mediarun.pl)
|
Sieć kablowa UPC Polska zamierza zdobyć rynki hotelowe oferując w swojej najnowszej ofercie specjalny pakiet telewizji cyfrowej przeznaczony szczególnie dla hotelarzy, a także szpitali, akademików i instytucji samorządowych – informuje portal Wirtualne Media
W ramach swojej oferty UPC Biznes zaproponowano nowy pakiet telewizji cyfrowej przygotowany z myślą o firmach świadczących usługi hotelarskie.
W pakiecie znajduje się 50 programów reprezentujących kanały rozrywkowe, informacyjne, filmowe, sportowe i dziecięce, nadawane w języku polskim i w językach obcych, jak m.in.: TVP 1, TVP 2, Animal Planet, BBC Entertainment, BBC Knowledge, Eurosport i Eurosport 2, MTV Polska, Polsat, Polsat Jim Jam, TV Biznes, TVN, TVN24, Viva Polska.
Pakiet Specjalny oraz analogowy pakiet Super z 23 kanałami analogowymi można udostępniać w pokojach hotelowych. Z kolei pakiet Pub & Lobby (43 kanały) przeznaczony jest dla hotelowych restauracji, lobby i recepcji.
Źródło: Wirtualne Media – 27.08.2012
|